Honda rebel voor de langere beginner. hogere zit

bram1991

Die hard MF'er
19 feb 2012
260
0
Oosterwolde
Ik zit dus nog op 25kw te kutten en de honda rebbel was na een paar honderd kilometer toch inderdaad wat klein voor mijn lengte. heb toen een aantal plaatjes aan elkaar vast gelast paar gaten in het spatbord gemaakt. nieuw beugeltje erachter beetje afwerken/verven en dit is het resultaat....

het rijd prima en echt een stuk beter als originele plek...
.... zoek nu nog een dragbartje/recht stuur. dus als iemand die nog over heeft in de buurt van Oosterwolde (friesland) en voor een niet al te gekke prijs wel kwijt wil kan die het hieronder ook vermelden.... haha

mx0fap.jpg


122z0a1.jpg


21al9gj.jpg
 
Ik zit dus nog op 25kw te kutten en de honda rebel was na een paar honderd kilometer toch inderdaad wat klein voor mijn lengte. heb toen een aantal plaatjes aan elkaar vast gelast paar gaten in het spatbord gemaakt. nieuw beugeltje erachter beetje afwerken/verven en dit is het resultaat....

het rijd prima en echt een stuk beter als originele plek...
.... zoek nu nog een dragbartje/recht stuur. dus als iemand die nog over heeft in de buurt van Oosterwolde (friesland) en voor een niet al te gekke prijs wel kwijt wil kan die het hieronder ook vermelden.... haha

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Told you so :+ O-)
Maar geniaal opgelost :}
 
Sjah je hebt gelijk Magnamaniac... maar vindt maar eens iets in sjoppermodel als beginnend rijder dat wel normaal past. (en tegen een 25kw prijsje) Nu het weer een beetje omslaat heb ik hem inmiddels ook grotendeels los liggen... eens kijken of de achterbrug met ca10 cm verlengen en zit naar achter gooien helpt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan