Hey allemaal ik heb deze vraag al eerder geplaatst maar ik probeer het even duidelijker te posten.
Recent is er een nieuw motorblok op mijn Honda transalp XL600 uit 1987 geplaatst.
Ik reed rond door Rotterdam en heb na een lange rit van Rotterdam naar Amsterdam en terug de motor geparkeerd op straat om even te pauzeren. Toen ik terug kwam zag ik rode/roze vloeistof op de grond liggen wat ook nog een beetje lekte uit de motor.
Er was geen olie spoor te traceren enkel en alleen rood vloeistof de motor was eerder ook wel al wat warm toen ik mijn hand er tegen aan hield.
Het reservoir met rode koelvloeistof was leeg wellicht door een lekkage.
Ik ben meteen gestopt met rijden of de motor proberen te starten ik probeerde de motor te laten koelen heb de verzekering gebeld en de motor laten slepen naar een motor garage in de buurt.
Ik ben een beginnend rijder en ik heb een nogal luide uitlaat. Dus ik genoot wel van het rijden met de motor met af en toe een beetje revs ertussen maar niet te gek.
Ik heb de temperatuur van de motor goed in de gaten gehouden en die was tijdens het rijden niet super hoog om van te schrikken.
Recent is er een nieuw motorblok op mijn Honda transalp XL600 uit 1987 geplaatst.
Ik reed rond door Rotterdam en heb na een lange rit van Rotterdam naar Amsterdam en terug de motor geparkeerd op straat om even te pauzeren. Toen ik terug kwam zag ik rode/roze vloeistof op de grond liggen wat ook nog een beetje lekte uit de motor.
Er was geen olie spoor te traceren enkel en alleen rood vloeistof de motor was eerder ook wel al wat warm toen ik mijn hand er tegen aan hield.
Het reservoir met rode koelvloeistof was leeg wellicht door een lekkage.
Ik ben meteen gestopt met rijden of de motor proberen te starten ik probeerde de motor te laten koelen heb de verzekering gebeld en de motor laten slepen naar een motor garage in de buurt.
Ik ben een beginnend rijder en ik heb een nogal luide uitlaat. Dus ik genoot wel van het rijden met de motor met af en toe een beetje revs ertussen maar niet te gek.
Ik heb de temperatuur van de motor goed in de gaten gehouden en die was tijdens het rijden niet super hoog om van te schrikken.