Honda VF 500 Interceptor

Cees_masterkiller

Die hard MF'er
14 mrt 2005
271
0
Weesp
Te Koop:

Mijn trouwe Honda VF 500. Ik heb er de afgelopen drie vier jaar mee gereden zonder problemen. Wel zijn de spanningsregelaar en accu drie jaar terug vervangen. Koud of warm weer, droog of nat, start altijd! Verder is het profiel op de banden nog prima en kunnen er nog heel wat km's mee gereden worden. Bandjes zijn inmiddels wel aan vervanging toe. De fiets is uit de wegenbelasting en kun je een oldtimer-verzekering afsluiten dus de vaste kosten zijn erg laag. Reden van de verkoop is dat ik twee weken geleden ben verhuisd en de motor momenteel niet binnen kan stallen. Hij staat nu dus buiten. Door de winter heeft de motor wel wat te verduren gehad. Groot onderhoud is dan ook nodig, denk aan ketting en tandwielen, olie en zoals gezegd de banden. Maar daar is de prijs ook naar.

Specs:

Honda VF 500 Interceptor
Bj. 1985, wegenbelasting vrij!
500 cc.
39.xxx miles

Prijs: E 650,- Nieuwe prijs: E 450,- of een goed bod.

273558687.jpg

273558690.jpg


Interesse? Mail naar Cees_masterkiller apenstaartje hotmail punt com of bel 06 vier twee 16 negen vijf 40.

De groenten!
 
Laatst bewerkt:
Is deze een beetje te doen als beginnersmotor?
En motorisch prima in orde dus? Uiterlijk maakt me niet zoveel uit, zolang het motorisch er nog even tegenaan kan ;)
 
Als je geen 25Kw beperking hebt is een VF een prima beginnersmotor.
Lekker sportief te berijden, maar ook als toermotor(tje), hogere toeren lekker fel en onderin niet te agressief, maar wel sterk door de V4.
 
Laatst bewerkt:
Als beginnersmotor inderdaad prima te doen.

Uiterlijk is ie wel "gebruikt". Vooral de rode lijnen op de tank en kont zijn door de zon en door slijtage wel wat aangetast. Op de velgen zitten ook een paar plekjes waar de lak vanaf is, ook te zien op de foto's.
 
Ah, kijk aan. Uiterlijk doet me niet zo veel bij een motor (in tegenstelling tot vrouwen :+ )
Maar motorisch hoort het er nog even tegen aan te kunnen? Neem aan dat je het reguliere onderhoud zelf gedaan hebt?

Is het een vaste prijs en
 
ha zelfde als ik heb, rijdt echt lekker en kan toch goed meekomen
is goed pittig en idd leuk om ervaring op te doen
 
Hé, die zie niet veel meer! *D

Ik meen in '87 met 2 man op zo'n machine naar Italië geweest, naar de grand prix 125cc motorcross. John van den Berk en Dave Strijbos waren toen de mannen die de dienst uitmaakten.

Was een mooie trip en de Honda gaf geen klap verkeerd ;)
 
En maar weer eens onder de aandacht brengen. Motor staat nog steeds te koop. Startpost is aangepast, net als de prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan