V-twin Kevin
MF veteraan
Nadat ik toch wat geïrriteerd begon te raken door het hobbelen van mijn Kawa, zojuist even gekeken waar het vandaan kwam.
Er zit duidelijk een hoogteslag in het voorwiel. Moeilijk te meten, maar ik zou zeggen een mm of 1,5 a 2.
Het ligt geloof ik niet aan de band. Ik zie de velgrand zelf ook op en neer gaan bij het draaien.
Anyway: is het te doen om die er zelf uit te halen met een spaaksleutel? Zo ja, wat is de makkelijkste manier om het nauwkeurig te doen?
Of scheelt het erg veel tijd en moeite om de velg weg te brengen
Er zit duidelijk een hoogteslag in het voorwiel. Moeilijk te meten, maar ik zou zeggen een mm of 1,5 a 2.
Het ligt geloof ik niet aan de band. Ik zie de velgrand zelf ook op en neer gaan bij het draaien.
Anyway: is het te doen om die er zelf uit te halen met een spaaksleutel? Zo ja, wat is de makkelijkste manier om het nauwkeurig te doen?
Of scheelt het erg veel tijd en moeite om de velg weg te brengen