Hornix gaat kleploos: Yamaha RD400 1977

dan zal ik eens serieus moeten zoeken want dat kost occasie 45 euro zonder verzendings kosten. kan ik dat eventueel niet lijmen met seconde lijm?
Dan best goedkoper, al op Ebay DE/UK/COM gekeken?
Lijmen lijkt me niet echt duurzaam maar dat kan je natuurlijk altijd proberen.
Vergeet niet dat er een dikke, min of meer soepele pakking tussenzit en het zijn maar M5 boutjes dus meer dan handvast hoeft het niet!
 
Laatst bewerkt:
Tja, als ze met bacon gaan beginnen is de lol er wel een beetje af inderdaad '(
 
héhéhé das waar. op ebay.com kost het dekseltje 30 dollar zonder verzending . denk toch dat ik ga proberen te lijmen, voor voorlopig allezins
 
Vanochtend bij de ijzerwarenzaak een paar trillingsdempers gevonden van precies de juiste dikte. Deze hebben nu de taak om de tank aan de achterzijde op z'n plek te houden. Tank hangt nu rondom in rubbah dus laat die vibraties maar komen!!
full

na de foto de gaten in de beugel aan de tankzijde ovaal gemaakt, zodat de tank precies recht op het frame kan komen te staan


Wat een ruimte onder zo'n tank he?
Beetje tegenstrijdig maar ik denk dat ik straks een actieradius heb van 50km maar wel genoeg plek onder de tank voor een halfje brood en een thermosfles *O*
 
Laatst bewerkt:
En wat waren nou die gelaste busjes vlakbij het bovenste schokbrekerpunt??

full


Knipperbusjes :Y

U ziet, ik pak alles heel geordend, op volgorde van belangrijkheid aan O-) :P
 
Toch maar een zilvergrijs frame en BRG tank of is dat té cliché O-)


Maakt voor de bikers classics niets uit...en nee, wij van "murphies Vintage Racing Team" accepteren geen slappe smoesjes van "kinderen jarig" of "o, o, o wat moet ik nodig op vakantie naar Noorwegen....u is gewaarschuwd
 
Noorwegen is ook niet meer wat het geweest is volgens mij...heb je wel een punt inderdaad...elanden zijn wel lief trouwens...helpt dat? Zie net je onderschrift, ken dat gevoel, helpt maar 1 ding tegen...staan er weer 2 in mijn schuur nu, gevoel is gelijk stukken beter
 
Laatst bewerkt:
Frame is zo mooi nu dat het een leuk kleurtje verdient, minstens zilver :Y

Liep met de Martin Kawa ook zo te klooien over de kleur, heb toen een foto van de fiets vanaf de zijkant gemaakt en tig kleurencombinaties gepaint.

7b530ae00cac0275ebf46f0b782ab1bf


Minder werk als het lijkt als je het als BMP opslaat en elke keer een andere kleur invult met het emmertje. Daarna als screensaver gebruikt. _O-
 
Laatst bewerkt:
Noorwegen is ook niet meer wat het geweest is volgens mij...heb je wel een punt inderdaad...elanden zijn wel lief trouwens...helpt dat? Zie net je onderschrift, ken dat gevoel, helpt maar 1 ding tegen...staan er weer 2 in mijn schuur nu, gevoel is gelijk stukken beter

hmmmmm, eerst weer sparen, en die mijn sr heeft doet hem nooit meer weg(sukkel dat ik ben |( |( |( |( |( )
 
Zit een mooie lijn in zo!Word een mooie strakke fiets. *O*
Het frame absoluut niet zwart!!!!!!Mooi zilvergrijs.Hij moet opvallen. :Y :Y :Y
 
So, ik kan ook niet ff weggaan of ik kan weer een hele pag bijlezen _O-
Dank voor het kleurenoverzicht, helpt weer bij de puzzel.
Dus rocket, de SR moet mee naar Belgenland? Ding is veel te nieuw voor de Classics :P
Sterker nog, zo "nieuw" dat tie nooit meer wegenbelastingvrij wordt '(
En ronald, check je mail ff!
 
mail gecheckt en beantwoord....maar dat had je al gezien in je mailbox. Die Sr kan rustig mee hoor. Doen ze niet zo moeilijk over. Gewoon bouwjaar 1979 aangeven. Die grens is denk ik meer ingesteld om jongens/meisjes op motoren die duidelijk nieuwer en sneller zijn vriendelijk te weren. SR kan rustig van voor 80 zijn ook al is het frame toevallig wat jonger, het type is in 78 op de markt gebracht. Als je de mogelijkheid hebt zou ik het in ieder geval overwegen is echt een feest met lotgenoten
 
Laatst bewerkt:
hoi

kan mij iemand zegge hoe de kickstarter terug gemonteerd dient te worden , want de hele blokl is uiteen geweest en nu blokkeerd dieje prul nog. alles werkte behalve nu mijne kickstarter. die blijft vast zitten ( maw ge kunt er bijna op staan en die geeft nog gene krimp). please help
 
ik zou gewoon deze en soortgelijke vragen in het technische deel plaatsen. Is hier niet echt op zijn plaats denk ik, afgezien van de topicvervuiling...beetje jammer
 
Terug
Bovenaan Onderaan