Hotel bij TT Circuit

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.656
2
Lienden
Weet iemand zo welk hotel het dichtst bij het TT circuit ligt?

Dit ivm een eventuele overnachting voor een circuitdag.

Heb al ff gegoogled, maar kon nou niet echt vinden welk hotel ik dan moet hebben.
 
i.d.d. van der valk is het dichtst bij. woon nl zelf in assen.
maar als je met de TT komt, kun je gewoon met een tentje bij de baan op een camping gaan staan. en ook bij de SBK.
nog effe wachten tot het hotel klaar is bij de baan zelf.
 
i.d.d. van der valk is het dichtst bij. woon nl zelf in assen.
maar als je met de TT komt, kun je gewoon met een tentje bij de baan op een camping gaan staan. en ook bij de SBK.
nog effe wachten tot het hotel klaar is bij de baan zelf.

De campings zijn het gezelligst én het dichtst bij t circuit.

Of wou je ook nog echt slápen??

:+
 
vd Valk is wel redelijk dichtbij. Hoe dichtbij wil je en wanneer ga je?
Op 17 mei. Heb dan een circuitdag op Assen en aangezien ik een aardig eind moet brommen van hier naar Assen, wil ik de nacht van tevoren in de buurt van het circuit in een hotel overnachten. In principe dus zo dicht mogelijk bij het circuit.
 
De campings zijn het gezelligst én het dichtst bij t circuit.

Of wou je ook nog echt slápen??

:+
ben jij dan wel eens op zo'n camping geweest ? je lijkt me daar niet echt het type voor. en er is maar een echte TT camping, en dat is camping Bruins.nu kom ik daar al jaren, maar heb jou daar nog nooit gezien. :?
 
wat voor motor rijd je? een kameraad van mij verhuurt voor een paar centen nog wel eens een kamertje bij hem in huis voor jongens van de fireblade club.
anders mocht je gerust bij mij knorren op zolder, maar daar ligt de hele verhuizing van mijn schoonouders nu.
woon hemelsbreed nog geen 2km van de baan.
en mijn maat ook niet.
 
vdvalk dus....




full




:W
 
Op 17 mei. Heb dan een circuitdag op Assen en aangezien ik een aardig eind moet brommen van hier naar Assen, wil ik de nacht van tevoren in de buurt van het circuit in een hotel overnachten. In principe dus zo dicht mogelijk bij het circuit.

Yups, van der Valk. Team-FR gaat er ook overnachten op diverse dagen. Liever fris op het circuit dan vermoeid van het ritje. Kosten per persoon zo'n 37,50 per nacht. Moet je wel met iemand een 2-persoons-bed delen. ;)
 
wat voor motor rijd je? een kameraad van mij verhuurt voor een paar centen nog wel eens een kamertje bij hem in huis voor jongens van de fireblade club.
anders mocht je gerust bij mij knorren op zolder, maar daar ligt de hele verhuizing van mijn schoonouders nu.
woon hemelsbreed nog geen 2km van de baan.
en mijn maat ook niet.
Ehm, ik een CBR600F, vriendin van mij die meegaat een Fireblade, haar vriend een ouwe Golf diesel (als ie het dan nog doet :P ) en nog iemand met een Thundercat en misschien nog wat publiek. Wordt toch v/d Valk, denk ik. Maar thx voor het aanbod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan