eindelijk, na al die tijd moet er maar weer eens een Hornetmeeting komen
en aangezien de newbees nog niet weten hoe dat werkt is hier het how-to topic
en speciaal voor BasH88
eerst begin je met het voorstel en eventueel wat hulp daarbij,
bijvoorbeeld met 1 was-a-bee en 1 ex was-a-bee
dan bedenk je een datum, in dit geval stellen we voor:
zondag 22 mei om 11.00 uur< dik gedrukt helpt, dat zien mensen eerder en blijft beter hangen
je kan ook een poll openen met allerlei data, maar dat maakt het kiezen niet altijd makkelijker. kies in ieder geval altijd een datum waarop je zelf kan
dan de locatie, in dit voorbeeld kiezen we de McDondalds Soesterberg
vanwege de centrale ligging in NL en de wegen naar een leuke route
een kaartje helpt ook altijd voor hen die niet weten hoe ze bv. Google moeten gebruiken
> klik hier voor een kaartje <
een adres is ook handig voor de navigatiepiloten, dus voeg dat altijd toe
McDonalds Soesterberg
Amersfoortseweg 24
3712 BD Huis ter Heide
dan ga je nadenken over het programma, oftewel, wat wil je gaan doen?
meestal wil men op dergelijke meetings even kletsen (je moet toch wachten op laatkomers), een ritje rijden, wat drinken of eten, fotootjes maken, posen (da's stoer doen) en nog meer babbelen.
Het is werkelijk ongekend hoeveel behoefte een enthousiast motorrijder kan hebben over zijn of haar motor te willen vertellen, ook al heb je nagenoeg dezelfde.
En een even enthousiast motorrijder zal dat dan ook nooit gaan vervelen, dus hou hier rekening mee in het bepalen van je "kletstijd".
11.00 kletstijd
11.45 beginnen met opstarten rit
12.00 daadwerkelijk klaar zijn voor de rit
12.05 1e deel rit > 30/45 min. pauze > 2e deel rit
einde
Een deelnemerslijstje word altijd wel geapprecieerd, zodat men kan zien in hoeverre belangstelling is voor deze meeting en of dit misschien niet te druk wordt.
1. Horney
2. HornEd
3. Losbol
4. Nessy
5. SM-Ronald
6. Mento
7. Flaterik
8. Reece
9. Augusto
10. Wouter072
11. BasH88
12. ^ z'n vriendin
13. Fitrefo
14. Motormuis13
15.
Indien je daar behoefte aan hebt kun je ook wat "regels" bedenken die je hanteerd tijds de meeting en/of de rit. Het betreft mogelijk een groep mensen die niet gewend is in (grote) groepen te rijden en zowiezo niet in deze samenstelling, dus dit kan de veiligheid, en dus succes van de meeting, vergroten.
*geleend uit een voorbeeld-topic
Safety Guidelines
- Het is een rijders meeting, geen kijken-wie-de-langste-heeft me(e)ting
een beetje competitief rijden is leuk, maar hou het verantwoord.
- Bedenk je dat wat jij vind kunnen, voor een ander al tot de max is of zelfs daaroverheen, jaag elkaar niet op.
- Neem de verantwoording voor je eigen rijgedrag. Laat je niet opjagen en wil iemand inhalen, geef hem hier dan de ruimte voor. (handgebaar 'ga maar voor me rijden' is ook fijne en duidelijke communicatie)
- Probeer zo min mogenlijk in te halen! Zoek lekker je plekje op binnen de groep en probeer dat aan te houden voor de rest v/d rit.
- Hou je achterligger ook goed in de gaten. Mocht het onverhoopt toch ergens mis gaan, dan zijn we tenminste snel ter plaatse en is dat voorin ook het snelste duidelijk.
nou, dat is het wel zo'n beetje,s ucces met het organiseren van je Hornetmeeting!
pssst!, er is er alweer een reünie op 22 mei!!
en aangezien de newbees nog niet weten hoe dat werkt is hier het how-to topic
en speciaal voor BasH88
eerst begin je met het voorstel en eventueel wat hulp daarbij,
bijvoorbeeld met 1 was-a-bee en 1 ex was-a-bee
dan bedenk je een datum, in dit geval stellen we voor:
zondag 22 mei om 11.00 uur< dik gedrukt helpt, dat zien mensen eerder en blijft beter hangen
je kan ook een poll openen met allerlei data, maar dat maakt het kiezen niet altijd makkelijker. kies in ieder geval altijd een datum waarop je zelf kan
dan de locatie, in dit voorbeeld kiezen we de McDondalds Soesterberg
vanwege de centrale ligging in NL en de wegen naar een leuke route
een kaartje helpt ook altijd voor hen die niet weten hoe ze bv. Google moeten gebruiken
> klik hier voor een kaartje <
een adres is ook handig voor de navigatiepiloten, dus voeg dat altijd toe
McDonalds Soesterberg
Amersfoortseweg 24
3712 BD Huis ter Heide
dan ga je nadenken over het programma, oftewel, wat wil je gaan doen?
meestal wil men op dergelijke meetings even kletsen (je moet toch wachten op laatkomers), een ritje rijden, wat drinken of eten, fotootjes maken, posen (da's stoer doen) en nog meer babbelen.
Het is werkelijk ongekend hoeveel behoefte een enthousiast motorrijder kan hebben over zijn of haar motor te willen vertellen, ook al heb je nagenoeg dezelfde.
En een even enthousiast motorrijder zal dat dan ook nooit gaan vervelen, dus hou hier rekening mee in het bepalen van je "kletstijd".
11.00 kletstijd
11.45 beginnen met opstarten rit
12.00 daadwerkelijk klaar zijn voor de rit
12.05 1e deel rit > 30/45 min. pauze > 2e deel rit
einde
Een deelnemerslijstje word altijd wel geapprecieerd, zodat men kan zien in hoeverre belangstelling is voor deze meeting en of dit misschien niet te druk wordt.
1. Horney
2. HornEd
3. Losbol
4. Nessy
5. SM-Ronald
6. Mento
7. Flaterik
8. Reece
9. Augusto
10. Wouter072
11. BasH88
12. ^ z'n vriendin
13. Fitrefo
14. Motormuis13
15.
Indien je daar behoefte aan hebt kun je ook wat "regels" bedenken die je hanteerd tijds de meeting en/of de rit. Het betreft mogelijk een groep mensen die niet gewend is in (grote) groepen te rijden en zowiezo niet in deze samenstelling, dus dit kan de veiligheid, en dus succes van de meeting, vergroten.
*geleend uit een voorbeeld-topic
Safety Guidelines
- Het is een rijders meeting, geen kijken-wie-de-langste-heeft me(e)ting
een beetje competitief rijden is leuk, maar hou het verantwoord.
- Bedenk je dat wat jij vind kunnen, voor een ander al tot de max is of zelfs daaroverheen, jaag elkaar niet op.
- Neem de verantwoording voor je eigen rijgedrag. Laat je niet opjagen en wil iemand inhalen, geef hem hier dan de ruimte voor. (handgebaar 'ga maar voor me rijden' is ook fijne en duidelijke communicatie)
- Probeer zo min mogenlijk in te halen! Zoek lekker je plekje op binnen de groep en probeer dat aan te houden voor de rest v/d rit.
- Hou je achterligger ook goed in de gaten. Mocht het onverhoopt toch ergens mis gaan, dan zijn we tenminste snel ter plaatse en is dat voorin ook het snelste duidelijk.
nou, dat is het wel zo'n beetje,s ucces met het organiseren van je Hornetmeeting!
pssst!, er is er alweer een reünie op 22 mei!!
Laatst bewerkt: