IceMan78 stelt zich voor!

IceMan78

MF veteraan
10 jun 2009
2.921
64
Amsterdam
Hey allen!

Ik heb al sinds 2001 m'n motorrijbewijs en sindsdien verschillende fietsen gereden/geleend maar nog nooit een eigen motor gehad.

Zaterdag toch eindelijk mezelf een kadootje gedaan, en deze is het geworden.......
full

(sorry voor de gsm-kwaliteit)

Motor gegevens:
Soort : Suzuki SV650S
Bouwjaar : 1999

Mijn gegevens:
Soort : Man
Bouwjaar : 1978
Woonplaats : Amsterdam


Stiekum sneup ik hier ook al een paar jaartjes zo af en toe rond. Genoeg te beleven hier! :+

Ciao!
 
Laatst bewerkt:
Thanx allen!!

Ik zit me al een beetje in te lezen bij MFA. Ik woon ook nog niet zo lang in A'dam, dus leuk om motorrijders en leuke routes hier te leren kennen! :]

@Norma79 : Ook MFA?
 
haha doe je goed ;) we gaan dinsdagavond een ritje doen ik moet donderdag weer werken dan 7 diensten vandaar weet niet of je ook mee kan dinsdag :) Nu op naar het werk :W
 
Thanx allen!!

Ik zit me al een beetje in te lezen bij MFA. Ik woon ook nog niet zo lang in A'dam, dus leuk om motorrijders en leuke routes hier te leren kennen! :]

@Norma79 : Ook MFA?


Hi Iceman!!

Nee helaas nog niet!. Ben hier ook pas nieuw, ben vorige week begonnen met lessen! Dus helaas alleen nog achterop of wachten tot ik het roze briefje heb!! :)
 
Hey Norma!

Kijk, goed bezig! Kwam je nieuwe-gebruikers-topic ook net tegen. Dus een Honda? :P Heb zelf ook altijd een zwak gehad voor Honda's (nog steeds), maar helaas geen kleine V-twin in mijn prijsklasse.

Suc6 met lessen! En niet op wachten maar voor strijden :+ Gaat vast goed komen! *D :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan