Indian scout 2015

shotsailor

MF'er
14 dec 2004
231
13
Amstelveen
Hele mooie machine.
1130cc....100pk.
Wil hem graag in het echt zien.
Volgens mij nog niet in Nederland te krijgen.
86c0852d7c84d31b41feabe6a829ad18.jpg
 
Damn, das ook een mooie fiets!
Erg benieuwd naar de prijs idd.

Edit: USA 11.000 dollar, als deze dan naar nl komt zal het wel tegen de 15.000 Euro aankomen.
Maar wel 100pk op 250kg, V-twin. En verder was de designafdeling goed wakker daar! :9~
 
Laatst bewerkt:
Damn, das ook een mooie fiets!
Erg benieuwd naar de prijs idd.

Edit: USA 11.000 dollar, als deze dan naar nl komt zal het wel tegen de 15.000 Euro aankomen.
Maar wel 100pk op 250kg, V-twin. En verder was de designafdeling goed wakker daar!:9~~
Moet concurrent voor de Sportster en zelfs HD Street worden.

Prijs kan dan niet anders dan tegen de 10 mille aan zitten.

Ik ben benieuwd of dit ook naar NL komt :)
 
Hele mooie machine.
1130cc....100pk.
Wil hem graag in het echt zien.
Volgens mij nog niet in Nederland te krijgen.
[afbeelding]

Van der Heyden motors in den Bosch, weet niet zeker of deze er ook bij stond, maar dacht dat ze alle modellen wel hadden staan :? ... Mooie nieuwe zaak trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Moet concurrent voor de Sportster en zelfs HD Street worden.

Prijs kan dan niet anders dan tegen de 10 mille aan zitten.

Ik ben benieuwd of dit ook naar NL komt :)
als ie in de states al 11.000 dollar kost gaat ie hier geen 11.000 euro kosten. :N eerder 15
staat nog niet op de site van indian benelux. wel usa
 
als ie in de states al 11.000 dollar kost gaat ie hier geen 11.000 euro kosten. :N eerder 15
staat nog niet op de site van indian benelux. wel usa

Mee eens, zo dacht ik ook, kijk maar naar de andere modellen van Indian.
Denk ook niet dat Indian voor een massa-afzet, maar meer voor de nichemarkt gaat met bijbehorende prijs... En ik denk dat ze met deze naam en design daar heel succesvol in gaan worden. :Y
Ik zou hem er best bij willen hebben in de garage.
 
Laatst bewerkt:
als ie in de states al 11.000 dollar kost gaat ie hier geen 11.000 euro kosten. :N eerder 15
staat nog niet op de site van indian benelux. wel usa
wat kost een sportster in de states?
Wat kost een street aldaar?

Maar goed, het moet de directe concurrent worden: instapper. heropstappers, vrouwen en kleinere mensen (die een grote motor te zwaar vinden). Met dito prijs.
Dat zegt het bedrijf er tenminste over :)

Artikel staat in de laatste promotor, als ik het goed heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klein maar fijn.
Als je bovengemiddeld bent qua lengte/postuur, heb je er niks op te zoeken.
Beetje formaat Sportster i.d.d.

Maar niet onaantrekkelijk qua vormgeving zo te zien ...
 
Klein maar fijn.
Als je bovengemiddeld bent qua lengte/postuur, heb je er niks op te zoeken.
Beetje formaat Sportster i.d.d.

Maar niet onaantrekkelijk qua vormgeving zo te zien ...

op de foto lijkt het wel groter :X mss ziet in het echt mooier uit... ben benieuwd naar
 
ze hadden beter een zij foto vd andere kant laten zien, de interessante kant :)
ziet er prachtig uit zeker in die kleurencombo met die kleur zadel
 
mmmm die cilinderkoppen volledig zwart graag en iets elegantere dempers ipv deze dikke rechte dingen, had mooi geweest.
uitlaten mss ook zwart.
 
Waarin onderscheid deze fiets zich tov de Japanse concurrenten? (behalve dat er 'Indian' op de tank staat).

Waarom geen zweefzadel, hoog geplaatste koplamp, ranke uitlaten (zal wel met emissie te maken hebben) en ja doe eens gek met de voorvork.
Hoe cliché het misschien ook is, ik had toch ook wel het indianenkopje op het voorspatbord verwacht.


Japanse choppers/cruisers/whatever zijn in basis kopie-en van merken als Indian en HD, maar nu is het blijkbaar al zo ver dat Indian een kopie van een Japanse fiets is/wordt.
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd vind ik hem helemaal niet zo mooi. Dat blok doet me aan de oude kwasaki 750 vulcan denken. En dat was me daar een lelijk blok. Correctie, vond ik een lelijk blok. En helaas vloeistofgekoeld. Daar ben ik ook iet zo'n fan van. Net als de 750 street. Jammer. Maar smaken verschillen
 
Terug
Bovenaan Onderaan