Hallo hallo,
Ik kan aankomende week m'n cilinder met nieuw wandje terug verwachten bij Powerseal vandaan maar nu zit ik eigenlijk met een vraag met betrekking tot het inrijden van een 2t enduro.
Altijd met een brommertje heb ik het inrijden nooit zo nauw genomen, ff goed opwarmen, een keer afkoelen en dan een tijdje rustig rijden en als ie dan op temperatuur is knallen.
Nu wil ik geen risico nemen met m'n KDX200 aangezien een cilinderwandje + zuiger niet het goedkoopste is.
Dus de vraag :
Hoe kan ik hem het beste inrijden zodat hij het het langste uithoud?
Het ding zelf maakt ongeveer 9000/10000 toeren op top dus dat valt opzich nog wel een slag mee.
Ik kan aankomende week m'n cilinder met nieuw wandje terug verwachten bij Powerseal vandaan maar nu zit ik eigenlijk met een vraag met betrekking tot het inrijden van een 2t enduro.
Altijd met een brommertje heb ik het inrijden nooit zo nauw genomen, ff goed opwarmen, een keer afkoelen en dan een tijdje rustig rijden en als ie dan op temperatuur is knallen.
Nu wil ik geen risico nemen met m'n KDX200 aangezien een cilinderwandje + zuiger niet het goedkoopste is.
Dus de vraag :
Hoe kan ik hem het beste inrijden zodat hij het het langste uithoud?
Het ding zelf maakt ongeveer 9000/10000 toeren op top dus dat valt opzich nog wel een slag mee.