interessepeiling BMW S1000RR 2017 speciale kerstprijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue falco

MF veteraan
20 mei 2004
1.950
141
noord holland
goedemorgen,

daar ik binnenkort weer op uitzending ga voor 6 maanden ( iets met militair zijn) vind ik het eigenlijk zonde om mijn nette racer al die tijd langs de zijlijn te laten staan. tijdens corona heb ik er een hoop aan gedaan om ze helemaal klaar te krijgen voor lekker spelen op de baan.

zo is er een uitlaatsysteem op gezet door Superpole met Arrow headers en Superpole slip on.( geen db problemen op assen)
ze is ook recent voorzien van nieuwe schijven ( Brembo HPK) en remblokken ( Brembo Z04) deze zijn 3 circuitdagen oud
ook 3 circuitdagen geleden is er een nieuwe Lithium accu in gegaan en een PZR gps laptimer op gezet via wifi ook uit te lezen , geeft nu ronde tijden weer in dashboard. In september is ze bij Sven Ahnendorp geweest om af te stellen ( 202 awp) en is er een race luchtfilter in gegaan , ze heeft ook de originele BMW slick stick. tevens R&G blokbescherming en een carbon sharkfin

wat zit er verder nog op , tractive electronische vering voor en achter met verse service ( wordt op dit moment gedaan)
het betreft de navolgende uitvoering ; PNP-YE met bussen en glijladers enz was het inclu inbouwen €4100
een kettingset welke 10 dagen oud is. De racekuip is professioneel gemonteerd en alles is nu met 1 imbus/torx te (de)monteren. uiteraard zit er een blipper , tractioncontrol , wheeliecontrol op de fiets. mocht het koud worden tijdens het rijden kan je de handvatverwarming aan zetten 8-)
er zijn nooit wedstrijden mee gereden en de huidige kilometerstand is +/_10.250

de vraagprijs was € 15.750 .

tegen meerprijs heb ik ook nog 2 Bridgestone achter slicks liggen , een set Bridgestone regenbanden ( dit jaar gekocht) alle met recente dot codes , ook de oude set brembo schijven met blokken en originele binnenwerk van de voorpoten. zolang de fiets niet verkocht is heeft het geen zin om naar de banden te vragen .... wordt ze niet verkocht ga ik haar in een warm hoekje zetten en volgend jaar zelf weer berijden.

SPECIALE KERSTPRIJS TOT KERSTAVOND € 15.000 voor alles , dus inclusief banden en oude set remschijven en remblokken
 

Bijlagen

  • 20210427_084108.jpg
    20210427_084108.jpg
    314,6 KB · Weergaven: 152
  • IMG-20210427-WA0003.jpg
    IMG-20210427-WA0003.jpg
    166,1 KB · Weergaven: 149
Laatst bewerkt:
Prachtige motor, recent nog mogen aanschouwen in Portimao.

Succes met de missie en wellicht rijden we allebei volgend jaar november op een nieuwe racer.
 
Echt zonde maar voor iemand die een perfecte BMW zoekt met alles er op en eraan dan kun je deze voor een nette prijs krijgen. Volgens mij is de vering upgrade alleen al meer dan 4000 euro.
Kortom er is nooit een cent op bespaard en niet afgejakkert
 
Echt zonde maar voor iemand die een perfecte BMW zoekt met alles er op en eraan dan kun je deze voor een nette prijs krijgen. Volgens mij is de vering upgrade alleen al meer dan 4000 euro.
Kortom er is nooit een cent op bespaard en niet afgejakkert
Alleen rustig mee gereden. :P
 
bedankt heren , ja geen cent op bezuinigd ... ben zeker de snelste niet met een 1.53 op assen
zal de specificaties van de vering binnenkort even neer zetten maar inderdaad 4000 euro ongeveer
tevens zit er ook R&G blokbescherming op en een carbon shark fin
 
Vaak naast deze BMW staan kwijlen...(en recent op Portimao) ik moet het nog even met de oude suuz doen, maar deze BMW is een prachtapparaat! hele mooie spullen erop, met name de vering :}
 
Ik zal die 6 maanden wel op je kindje passen op Assen als een trotse vader :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan