Intruder 1400 stuurt die nou echt zo erg ?

Wat denk je van BR Custom. Ook niet verkeerd.

Greets,

JP

Toffe site...ook hier worden de Intruders vet omgebouwd, ik zit er toch over te denken om volgend jaar de mijne ook om te laten bouwen ( als het een beetje betaalbaar is), zou het met een 700 ook kunnen die dikke banden, er zit nu een 140 achterop, breder kan niet meer??

wildstar1.jpg
 
Dat ziet er wel super uit :9~ die omgebouwde intruders !!!

Moet ik alleen wel nog effe een ergens een leuk geld bedrag winne :}

Er zijn er trouwens veel te koop die niet al te overdreven zijn omgebouwd alleen anderstuurtje dempers fordward controls. En die zijn wel een beetje te betalen. 8-)

Bedankt voor die links en testen !!!!
 
Het blok van zo'n 1400 is wel cool, brute trekkracht, en bottompower galore.

Helaas stuurt het niet echt, aan de andere kant, als daar niet je eisen liggen, zal je volgens mij best een hoop pret aan een 1400 kunnen beleven. Ander minpuntje van choppers in het algemeen vind ik dat ze tijdens het rijden regen en sneeuw in je kruis verzamelen. Het loopt via je tank en je lichaam naar beneden waar het lekker blijft liggen. Een regenoverall uit één stuk dus, en luister naar deze goede raad..... doe hem goed dicht, en sta niet te snel op.....

Yek wat is dat vies ineens een nat kruis.....
[me]Hansstek houdt wel van een nat kruis[/me] :X
 
Hey martin@!

Die foto is van een wildstar maar dat wist je natuurlijk al !!! :)

Nu ik beter naar het blok kijkt is het inderdaad anders dan een Intruder 1400, maar het neemt niet weg dat hij vet verbouwd is.

jammer dat het vandaag klooite weer was, niet kunnen rijden :(
 
Ik heb wel nog gereden vandaag !!! T was tussen de buiendoor droog. En nog aan gehouden voor alcohol controle maar dat is wel oke moeten ze meer doen !!!

Is trouwens wel mooie wildstar !!!

Spirit
 
Toffe site...ook hier worden de Intruders vet omgebouwd, ik zit er toch over te denken om volgend jaar de mijne ook om te laten bouwen ( als het een beetje betaalbaar is), zou het met een 700 ook kunnen die dikke banden, er zit nu een 140 achterop, breder kan niet meer??

(Afbeelding)
Als je een andere achterbrug neemt kan het. Er is een brug waarbij je cardan helemaal opengewerkt is, zodat je meer ruimte voor de achterband krijgt.
 
Op donderdag 16 oktober 2003 10:08 schreef ¤LoLa¤ het volgende:
Hoihoi,

Leuk om van alles te horen, over de Intruder... ik ben der ook helemaal wild van... Ben pas sonds vandaag lid... reageer daarom ook nu pas... |(

Ik hoop er 1 te kopen, begin volgend jaar... Greetzzzzz

:] :] :] :] doeidoei

ja leuk ,hou ons op de hoogte.
ga je ook voor het eerst rijden?
 
Sorry man,
Maar die kennis van me wil hem graag verkopen en ik wil hem erbij helpen. Daarom heb ik een 3-tal topics in het chopperforum geselecteerd die hierbij zouden kunnen passen (SuzInt1400, beginner-chopper & chopper limburg) en die je m.b.v een zoekengine zou kunnen openen.
Hieruit concludeer ik dat je er geen interesse in hebt? :+
Greetz, Jeronimo
 
Sorry man,
Maar die kennis van me wil hem graag verkopen en ik wil hem erbij helpen. Daarom heb ik een 3-tal topics in het chopperforum geselecteerd die hierbij zouden kunnen passen (SuzInt1400, beginner-chopper & chopper limburg) en die je m.b.v een zoekengine zou kunnen openen.
Hieruit concludeer ik dat je er geen interesse in hebt? :+
Greetz, Jeronimo

Dit heet crossposten is heeeeeeel irritant.... |(
 
Vroegah ook Intruder gehad. Leuk voor het vrouwtje. Maar ben overgestapt op een vette motor. De Vmax. De Intruder 800 is te licht voor z,n 2e voor grotere afstanden te rijden. Bijvoorbeeld naar Italie. Vooral het duozadel is errag klein en de voetsteuntjes zitten op de plaats voor een pasgeboren Japannertje. Met de Max gaat dat beter. Alleen om de 160 km tanken. Maar dan is het toch weer tijd voor een bakkie.
Met de Intruder zijn we niet verder geweest dan Luxemburg. Maar het zijn wel leuke fietsjes om om te bouwen. Wij gingen altijd naar Bas Custum in Numandsdorp.
Heeft ook 2e hands ondedelen en bovendelen. Ik was ook lid van de www.ioch.nl
Zit nu bij de www.vmaxclubholland.nl Keigaaf.
Ik post nog wel een keer een foto van dat Intrudertje want die moet in nog scannen. 'k Heb alleen maar foto's van mijn Vmax.
 
Hoi

Heb inmiddels een virago 1100 gekocht. Vond een intruder toch nie heel fijn sturen.

Spirit
Dat is een goede keus. De remmen van de Virago zijn ook beter. {Dubbelle schijf voor}. Alleen het model van de Intruder is gewoon veel mooier. Eerlijk is eerlijk. Het blok van de Virago is net een laboratorium. De Intruder is echt een strak ontwerp. je kan ook beter bij de accu van de Virago.
 
Toffe site...ook hier worden de Intruders vet omgebouwd, ik zit er toch over te denken om volgend jaar de mijne ook om te laten bouwen ( als het een beetje betaalbaar is), zou het met een 700 ook kunnen die dikke banden, er zit nu een 140 achterop, breder kan niet meer??

(Afbeelding)

Ik bouw dus (low budget) choppers, one at the time, ivm de ruimte. Het punt is, die mooie brede achtervelg kost een grof kapitaal, onder de 600 euro zie je ze zelden. En dan praat ik over de velg, de rest en de peperdure band komt er dan nog bij. Overingens, ik vind het ook niet op elke chopper mooi. De chopper die ik nu voor me zelf bouw op basis van de TR-1 van Yamaha heeft een klassieker uiterlijk en dan is een smallere band mooier. Een chopper laten bouwen op basis van je eigen motor is altijd prijzig omdat er heel veel handwerk in gaat zitten.
Een ander feit is dat je voor een brede band toch een 1000cc of meer nodig hebt wil het nog lekker rijden. Nog een bijkomend iets is dat je er ook nog een voorvelg bij moet zoeken. Van een super sport kopen is niet altijd een optie omdat de voorband van een super sport kleiner in diameter is dan de achterband. Bij een chopper is het net andersom of gelijk. Wil je dus een setje wielen uit een super sport gebruiken dan zal de chopper ook een "super sport" uiterlijk moeten krijgen, anders staat het niet. En dat is waar het in de chopperbouw om gaat: design, uiterlijk. Dan laat ik het zware aanpaswerk voor de extra brede velg nog buiten beschouwing, vooral van basismotoren met een cardan zoals de Virago´s.
 
Hoi ik heb sinds een maand een intruder 1400 wat een beest super trekkracht gisteren een stepdown gehaald wel even schrikken met 80km maar het geeft echt een kik en sturen doet hij perfect ik heb andere choppers gehad maar durfde nooit een stepdown te maken. :]
 
Hoi ik heb sinds een maand een intruder 1400 wat een beest super trekkracht gisteren een stepdown gehaald wel even schrikken met 80km maar het geeft echt een kik en sturen doet hij perfect ik heb andere choppers gehad maar durfde nooit een stepdown te maken. :]
stepdown? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan