is 1:13 voor een Honda GL1000 veel?.

Badoe

MF'er
19 feb 2006
38
0
Nederhorst den Berg
Hallo MF-leden

Sinds 2 maanden rij is een GL1000 en heb voor de gein ff mn kilometerstand bijgehouden en het geen wat ik tank. Nu kom ik op een slurpverbruik van 1 liter op 13 kilometer!
Nu vraag ik mij sterk af of dit normaal is, of dat ik maybe wat met de afstelling moet doen?!..
Hij lekt nergens en loopt verder egt prima!

met vriendelijke groet,

Erik :]
 
Als ie goed is, kickstarter werkt enzo, wil ik um wel met je ruilen hieraan

DSC00163.jpg
 
Opdat ik um op lange stukken voel onder in de rug
Wordt ik oud? Nee, maar ben half 40 en rij 25 jaar op dat soort motoren.
En heb meer motoren, dit betekend dat ik um misschien 600 km per jaar gebruik, dagelijks rij ik op een GSX 1100 / VL 1500.
 
Maar hij gaat ook niet zomaar weg, moet wel naar een liefhebber gaan, anders sloop ik um, en zet um ter decoratie in de kamer (kan zo niet de kamer binnenrijden)


En waarom aan een GL 1000 o.a. (heb er meer op het lijstje staan) opdat de GL 1000 een kickstart heeft, ik heb ook een GL 1100 en die heeft er geen, ook een verbouwde hardtail, maar met korte vork

naamloos1.jpg


Het wingding zonder kickstarter, ook zelf gereviseerd, maar "zuip als de hel", met goed rijden 1 op 10

Maar brik-rijden is gewoon leuk, kan zelf alle onderhoudt doen, er heb zich ook al iemand gemeld met een XS 1100, en een XJ 900 F met 30.000 km, us kijken, la maar komen, maar geen haast ermee, en vooral geen handelaren
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan