SavagePielk
MF veteraan
toch nog aanvullende vragen... in mijn zoektocht naar een geschikte HD voor als ik mijn zware rijbewijs heb, vraag ik me af wat voor ervaringen "men" heeft met >1995 sportsters en >1992 FXR'en.
Eerst zou het een Electra Glide worden, maar na wat proefritten... wat een bak! Toch iets te lomp voor mij, vind een Road King veel beter rijden (veel minder topzwaar). Maar er blijven nu dus de FXR en de Sportster over. En daarover de volgende vragen;
Veel/weinig onderhoud?
Bij veel/weinig kilometers?
En bij een setup met open pijpen en/of andere aanpassing?
Ik loop een beetje met het idee in mijn hoofd van een Sportster met aangepaste spatborden, ik houd meer van langere spatborden, grotere tank, semi open pijpen of nog mooier een Supertrapp, een ander luchtfilter zoals een Kuriyakin of een Charger (zoiets)
en een dubbelschijf voorvork (liefst al bij aankoop) en nog wat kleine aanpassingen.
Heeft er iemand al ervaring met deze setup? Kan wel het nodige aan foto's vinden, maar geen gebruikerservaringen...
Eerst zou het een Electra Glide worden, maar na wat proefritten... wat een bak! Toch iets te lomp voor mij, vind een Road King veel beter rijden (veel minder topzwaar). Maar er blijven nu dus de FXR en de Sportster over. En daarover de volgende vragen;
Veel/weinig onderhoud?
Bij veel/weinig kilometers?
En bij een setup met open pijpen en/of andere aanpassing?
Ik loop een beetje met het idee in mijn hoofd van een Sportster met aangepaste spatborden, ik houd meer van langere spatborden, grotere tank, semi open pijpen of nog mooier een Supertrapp, een ander luchtfilter zoals een Kuriyakin of een Charger (zoiets)
en een dubbelschijf voorvork (liefst al bij aankoop) en nog wat kleine aanpassingen.
Heeft er iemand al ervaring met deze setup? Kan wel het nodige aan foto's vinden, maar geen gebruikerservaringen...
Laatst bewerkt: