Je eerste Knee-Down

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*

Nou vandaag is het gelukt eerste KD en meteen een foto ook, al is ie niet erg scherp.
Was trouwens meteen een combo Knee+Steppie down :/ Motor hangt schuin zat zo te zien alleen moet ik volgens mij dat been verder naar buiten krijgen -O-

Al met al Blij :)

[afbeelding]

stond jij niet rond 2 uur op PWO??

Ik was iig die gozer met die zwart groene gixxer :W

full
 
bij de DOW :Y

Tunnel uit ,eerste afslag rechts ,rotonde naar links en het feest kan beginnen *O*
Eigenlijk bij die afslag al ,daar kan je ook leuk je knie een relatie aan laten gaan met et asfalt :Y

alleen goed uitkijken daar voor troep op de weg
Ze willen daar wel eens met plastic korrels strooien dat hele stuk :(

Plastic korrels + bocht + KD = AUW '(Ik ga er van de week wel een avond voor zitten Dennis :Y
'k maak wel iets voor als deze vol is :P

zat te denken net zoals dit ,alleen dan in de OP :
- foto's
- tips
- wat wel ,wat niet
etcO-)

ik zeg effe helemaal niks :$ Rustig beginnen ,eerst de zithouding onder de hand krijgen en dan komt het vanzelf :Y
Anders een keer een avond in het weekend afspreken :Y
dat ik een keer voorrij en dan achter je :P
Of John mee als ie wilt ,dan 1tje voorrijden en 1 achter je :Y

Ook een idee ;)


Korrels: :(

Dat volgend KD topic is een strak plan Mac :Y

Enne privelesje: *O* :Y *O*
 
Korrels: :(

Dat volgend KD topic is een strak plan Mac :Y

Enne privelesje: *O* :Y *O*
laat maar eensd weten Kobalt, je hebt mijn nummer nog wel he.
Lesgeven kan ik niet, en wil ook niet op mijn geweten hebben dat het door mij kwam mocht er iets fout gaan.
Maar ik wil best een achter je rijden om te kijken of je zithouding en de hellingshoek al genoeg zijn voor een KD.

Je moet er wel zelf achter staan, mensen die geen KD maken maar er op blijven zitten vind ik veel beter dan mensen die overhaasten en er naast gaan liggen.

Die rotondes waar je Mac op ziet zijn voor mijn 1000 en postuur iets minder, (2 meter en krappe bocht = kramp B| )
De andere bochtjes moeten we dan eerst checken op korrels,
en anders gaan we naar de vlakte, zulke bochten heb ik zelf liever.
Hellingshoek is misschien iets minder maar met 160 je knie aan de grond leggen op een veilige manier is ook wel gaaf.
Daar heb je ook geen lantarenpalen of andere zooi.
 
Heuj die bocht ken ik..
Niet mijn eerste, wel 1 van de eerste op de foto dit jaar.
[afbeelding]

Netjes gRAAfie :}

Korrels: :(

Dat volgend KD topic is een strak plan Mac :Y

Enne privelesje: *O* :Y *O*

'k wil et graag doen hoor :Y
we spreken wel eeen avond in het weekend af :Y
als et rustig is bij de DOW :P

laat maar eensd weten Kobalt, je hebt mijn nummer nog wel he.
Lesgeven kan ik niet, en wil ook niet op mijn geweten hebben dat het door mij kwam mocht er iets fout gaan.
Maar ik wil best een achter je rijden om te kijken of je zithouding en de hellingshoek al genoeg zijn voor een KD.

Je moet er wel zelf achter staan, mensen die geen KD maken maar er op blijven zitten vind ik veel beter dan mensen die overhaasten en er naast gaan liggen.

Die rotondes waar je Mac op ziet zijn voor mijn 1000 en postuur iets minder, (2 meter en krappe bocht = kramp B| )
De andere bochtjes moeten we dan eerst checken op korrels,
en anders gaan we naar de vlakte, zulke bochten heb ik zelf liever.
Hellingshoek is misschien iets minder maar met 160 je knie aan de grond leggen op een veilige manier is ook wel gaaf.
Daar heb je ook geen lantarenpalen of andere zooi.

Ik begrijp je helemaal John :Y
zit er ook niet op te wachten om iemand onderuit te zien gaan :X

ik wil ,als we gaan rijden best voor Kob@lt rijden en et voordoen als jij er achter rijdt :Y
alleen zal Kob@lt zelf moeten stoppen als ie et niet mer vertrouwd ,dat kan ik niet zien :N

We kunnen ook afwisselen :Y
Eerst de DOW en dan de Vlakte of andersom :P

PS :
Het volgende KD topic is klaar *O*

met thanx aan M3cury :}

dus post deze effe vol ,dan kan ik die andere erin gooien :P
 
Laatst bewerkt:
Ok, ok ik post t topic wel vol :P

Deze is echt 1 van de eerste (op de foto) voor dit jaar. Begin april bij graadje of 7 buitentemp. :X
IM003178.jpg
 
Ennn nog 1tje, moet alleen nog leren NOG iets meer met mn bovenlichaam te werken soms en soms iets dieper de bocht doorkijken + de positie van mn voet kan anders, nu tast ik af met mn stepje.. beter je toeslider een halve cm eerder.
IM003202.jpg
 
Dat is idd vlak bij! Ken het daar wel, die flats tegenover die scholen zeker.
Heb al ff op die andere iets gepost. Misschien komt daar wat achterweg. Mijn beste gedachte zelf ging uit naar die rotonde op industrieterrein van Provision, BMW dealer enzo. Tegenover Driebond. Vanaf ringweg is ie te zien.
Hij is alleen een beetje klein dus qua snelheid :N als ik de tips moet geloven.....
Die flats idd :)

Ik weet waar je bedoelt.
Maar ken er alleen minirotondes.
Die ook best een fun factor hebben (zeker voor een schakelbrommerrijder als mij :') )
Maar omdat ik dus nog slechts brommer rij ken ik de goede stekjes ook nog niet '(


Maar daar op driebond enzo is het altijd druk, of je moet er 's avonds zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan