Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Straatfiets:
2qk8kjl.jpg


Racer:
wajdjc.jpg
 
Let op je achtergrond, er zitten drie lantarenpalen op je kont en je ruitje zit vast in een gebouw :Y

Dikke motor :9~


@GB: Mooie plaatjes in Rozenburg, motor is wel schitterend geworden :} :}
Toen ik de zonsondergang zag, was dit het enige hoge plekje wat ik kon vinden, helaas niets beters zonder horizonvervuiling :P

Thanks 8-)
 
Let op je achtergrond, er zitten drie lantarenpalen op je kont en je ruitje zit vast in een gebouw :Y

Dikke motor :9~


@GB: Mooie plaatjes in Rozenburg, motor is wel schitterend geworden :} :}
Thanx Mark. Plaatjes zijn geschoten in Pernis, langs dat stukje A4 :) Mijn broer wilde wat "industriële" plaatjes schieten met de SP erbij. Hij fotografeert niet veel motoren, eigenlijk alleen interieuren (voor verkoop van huizen), gebouwen en op grote feesten (buurman is bekende dj). Gaat nog wel goed komen met de motorfotografie :)

Vwb de SP, we zijn er bijna klaar mee, 2017 is het jaar dat ie af komt *O*
 
Laatst bewerkt:
prachtige fotos allemaal :9~

de beste moet eigenlijk nog komen (heb 'm een paar maanden) maar de mooiste tot nu toe zijn deze:
full


full


Gr.
Lonewulf :]
 
Thanks! Ben er ook nogsteeds blij mee (hoewel ik keek naar wat anders, na 17maand niet rijden reed het tòch wel weer heul lekker *O* )

Maar nee, hij heeft heel wat meegemaakt maar die 113k slaat op mijn gereden km's :+
How did you even survive :o -O-
Fijn dat je nu weer kan :] :] :]
 
Mocht er hier een fotgraaf zijn die graag een ktm superduke op de gevoelige plaat wilt vastleggen om te gebruiken voor zijn portofolio dan hoor ik het graag! Vergoeding is mogelijk.
Heb dezelfde motor als hieronder, hou ook wel van deze stijl of met verlaten industrie op achtergrond.
KTM-1290-Super-Duke-R.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de compliment :P. na het weekend is die nog mooier! kan hem dinsdag ophalen dan zit er nog meer mooi spul! full akra :D

Heb jij wat voorbeelden :) rotterdam is prima te doen de rest regelen we wel via pb ;)
( had al wat pagina's terug zitten kijken om jouw werk te zien maar 99% wat hier is gepost zijn simpele foto's van gewassen in de tuin etc wat ik hier in het topic voorbij zie komen.
volgens mij gaat het hier om de bijzondere foto momenten met mooie omgeving etc)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan