Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oude balken zijn die maat ja,de nieuwe 170 hoog.
Die onderslag balk uit 1910(stond op de klossen)en lag niet met de buik in het zand nee,kruipruimte is wel 130cm hoog.
Er ligt ook nog een Jerryt I balk staalconstructie onder de betonnen draagbalk uit 1927 die vol zit met betonrot.Had ik die stalenbalk er niet 22 jaar geleden onder bebracht dan was de hele draagmuur naar beneden gekomen.(achterkamer ligt ook zo'n geval)
Was toen ook nog een mooi klusje,hij zit in de midden gelast want kon die lengte er niet onder krijgen door het kruipluik. O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Haha wel leuk om te zien dat je werk uit de vorige eeuw zoveel nut heeft gehad dat jullie er nu nog kunnen wonen
full



Veel plezier straks en jammer dat het er voor de Belgen niet zo goed uit ziet
full
 
In de performance bikes zoeken ze iemand die een aluminium tank kan maken voor hun project TL1000R. Niks voor jou Jerryt? Internationale bekendheid vergaren :)
 
Laatst bewerkt:
In deze kerker heb ik vandaag de hele dag vertoeft,ruimte zat maar wat een takkewerk :( om alles met 10cm tempex te isoleren tussen alle balken.Keuken/achterkamer en de gang helemaal klaar(de linker voorkamer was al eerder gedaan),dagje werkplaats in minder vermoeiend,wist niet dat ik zoveel spieren had. :+
Morgen met de rechter voorkamer vloer verder.
full
 
KAPOT!Kom net onder de vloer weg,de secretaresse zet me even op de kiek. O-)
full
 
Heb ik vorig jaar allemaal aangepakt. Hier ook drukker met huus dan met de motort.
Afgelopen weekend de ramen in voorgevel vervangen, met dubbel glas er in uiteraard.
Kozijnen uit 1929 konden probleemloos dienst doen als omlijsting van de nieuwe ramen _O-
Blijkbaar hadden ze vroeger beter hout dan nu.

Rolluiken gemonteerd op achtergevel (zon kant) en nu druk op de echtelijke hobbykamer.
Daarna is de kinderkamer aan de beurt, en kan de kleine van de babykamer naar kinder kamer met bedstee. Die zaten hier vroeger ook in.

Babykamer word als alles goed mag gaan begin november bezet door ons tweede kindje *O*

Tot zo ver mijn invulling aan die bouwtopic O-)
 
Laatst bewerkt:
Ach, tis ook de laatste pagina...
Blijkbaar kunnen alleen de jongens van moto morini corsaro gewoon doorlullen tot na pagina 120 :X Vroeger kwam er nog wel eens een modbreak, maar dat is tegenwoordig anders zo blijkt _O-
 
Laatst bewerkt:
Ach, tis ook de laatste pagina...
Blijkbaar kunnen alleen de jongens van moto morini corsaro gewoon doorlullen tot na pagina 120 :X Vroeger kwam er nog wel eens een modbreak, maar dat is tegenwoordig anders zo blijkt _O-
Die mannen rijden ook geen meter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan