Joepie, gelukt !!! A is er

RedStrom

Die hard MF'er
26 mei 2010
457
109
Ik ben 46 maar zo blij als een kind. Na 7 weken en 15 uurtjes lessen vandaag mijn A gehaald. Volgens de examinator een topprestatie geleverd en volgens de instructeur meer dan ruim voldoende. Vooral dank aan hem. Gerald: super.
Beetje regen erbij. What the hack: ik heb het :P
Gelderland is een biker rijker.

En nu weer back to earth.
Morgen roze pasje aanvragen en na binnenkomst 1 van de meerdere zaken af om te gaan proefrijden en een fiets te kopen.
Als er iemand nog tips heeft voor het proefrijden, laat maar horen.

Nogmaals: joepie !!!
:] :] :]
 
Ik ben 46 maar zo blij als een kind. Na 7 weken en 15 uurtjes lessen vandaag mijn A gehaald. Volgens de examinator een topprestatie geleverd en volgens de instructeur meer dan ruim voldoende. Vooral dank aan hem. Gerald: super.
Beetje regen erbij. What the hack: ik heb het :P
Gelderland is een biker rijker.

En nu weer back to earth.
Morgen roze pasje aanvragen en na binnenkomst 1 van de meerdere zaken af om te gaan proefrijden en een fiets te kopen.
Als er iemand nog tips heeft voor het proefrijden, laat maar horen.

Nogmaals: joepie !!!
:] :] :]
Proficiat....wat heb je in gedachte om te gaan rijden een toermotor of een sportmotor een chopper enz. enz. Dat is wel de eerste stap die je moet zetten, iets uitzoeken wat bij je past. En dat kan nog best tegenvallen om het juiste type te vinden waar je je helemaal lekker op voelt.
 
:W JWeetje
full
Gefeliciteerd
met je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Laatst bewerkt:
@ guess who
Bedankt (allemaal).
Ik heb gelest op een Kawa er6n. Naked.
Da's heel erg leuk, iedere keer een klein feestje en misschien goed genoeg.
Maar een beetje bescherming en misschien iets meer power lijkt me wel wat.
Op mijn lijstje staan CBF600, CBF1000, V-Strom, Bandit 650S, TDM900, XJS6 Diversion, en nog een paar.
Ik wil niet meteen te veel maar ook niet te weinig.
Vooral veel gaan proefrijden is aangeraden. En dat ga ik zeker doen.
Als je tips hebt: graag.
 
Laatst bewerkt:
@ guess who
Bedankt (allemaal).
Ik heb gelest op een Kawa er6n. Naked.
Da's heel erg leuk, iedere keer een klein feestje en misschien goed genoeg.
Maar een beetje bescherming en misschien iets meer power lijkt me wel wat.
Op mijn lijstje staan CBF600, CBF1000, V-Strom, Bandit 650S, TDM900, XJS6 Diversion, en nog een paar.
Ik wil niet meteen te veel maar ook niet te weinig.
Vooral veel gaan proefrijden is aangeraden. En dat ga ik zeker doen.
Als je tips hebt: graag.
Het is erg belangrijk dat de zithouding goed is, als je 20 jaar bent maakt dat niet zoveel uit maar dat ben je ook niet meer...Je moet er een lekkere lange toertocht mee kunnen maken zonder ergens last te krijgen. Let dus vooral op je handen en polsen en de knieen, het zadel moet goed aanvoelen, ook motorhandschoenen mogen niet gaan knellen en voor slapende vingers zorgen etc. etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan