Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Tja, als je als coureur niet het gevoel hebt dat je rijderscoach een bijdrage levert aan je prestaties, is het beter om zsm afscheid van elkaar te nemen.

Ik meen mij overigens te herinneren dat Pirro eerder gestopt was als rijderscoach, omdat hij te druk was met zijn testwerkzaamheden...
Hoe zit het met teams en de bijdrage van een rijder daaraan? :X
 
Ducati-teambaas maant Lorenzo tot kalmte: “Beter voor het hele team”

Volgens Dall’Igna moet Lorenzo vooral werken aan het bewaren van de rust om betere resultaten te boeken. “Ik ben ervan overtuigd dat als hij iets rustiger blijft, het team veel beter zal functioneren”, aldus de algemeen manager in gesprek met de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.

...

Hoewel het onzeker lijkt dat Lorenzo na 2018 nog actief is voor Ducati, hoopt Dall’Igna dat een nieuwe deal gesloten kan worden zodat hij het project met Lorenzo af kan maken: “Dovizioso kan ook vertrekken. De onderhandelingen zijn gecompliceerd en moeten met beide rijders goed afgehandeld worden. Ik hoop dat het niet gaat gebeuren dat ze vertrekken, maar het kan gebeuren.”


Ducati-teambaas maant Lorenzo tot kalmte: “Beter voor het hele team” - MotoGP nieuws

Opeens geen remmen meer is ook niet echt tof natuurlijk, vraag mij af hoe de sfeer nu is binnen het team :/
 
Laatst bewerkt:
Ducati-teambaas maant Lorenzo tot kalmte: “Beter voor het hele team”

Volgens Dall’Igna moet Lorenzo vooral werken aan het bewaren van de rust om betere resultaten te boeken. “Ik ben ervan overtuigd dat als hij iets rustiger blijft, het team veel beter zal functioneren”, aldus de algemeen manager in gesprek met de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.

...

Hoewel het onzeker lijkt dat Lorenzo na 2018 nog actief is voor Ducati, hoopt Dall’Igna dat een nieuwe deal gesloten kan worden zodat hij het project met Lorenzo af kan maken: “Dovizioso kan ook vertrekken. De onderhandelingen zijn gecompliceerd en moeten met beide rijders goed afgehandeld worden. Ik hoop dat het niet gaat gebeuren dat ze vertrekken, maar het kan gebeuren.”


Ducati-teambaas maant Lorenzo tot kalmte: “Beter voor het hele team” - MotoGP nieuws

Opeens geen remmen meer is ook niet echt tof natuurlijk, vraag mij af hoe de sfeer nu is binnen het team :/

Als ik het zo lees is het eerder de fout van Brembo.
Die hebben hun excuses gemaakt richting Lorenzo.
Maar wat daadwerkelijk het probleem is wordt niet verteld.
What Caused Jorge Lorenzo's Crash at the Qatar GP?
 
Lorenzo moet eens ophouden met zijn maniertjes en vooral gebaartjes, siert hem totaal niet en daardoor hebben velen een afkeer tegen hem / zijn gedrag. Ik denk dat ze hem dat proberen duidelijk te maken, aangezien hij behoorlijk opgefokt soms de box binnen komt en dat dan overbrengt op zn team.

Wat mij betreft Jl exit en Petrux op die fiets
 
Ducati-teambaas maant Lorenzo tot kalmte: “Beter voor het hele team”

Volgens Dall’Igna moet Lorenzo vooral werken aan het bewaren van de rust om betere resultaten te boeken. “Ik ben ervan overtuigd dat als hij iets rustiger blijft, het team veel beter zal functioneren”, aldus de algemeen manager in gesprek met de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.

...

Hoewel het onzeker lijkt dat Lorenzo na 2018 nog actief is voor Ducati, hoopt Dall’Igna dat een nieuwe deal gesloten kan worden zodat hij het project met Lorenzo af kan maken: “Dovizioso kan ook vertrekken. De onderhandelingen zijn gecompliceerd en moeten met beide rijders goed afgehandeld worden. Ik hoop dat het niet gaat gebeuren dat ze vertrekken, maar het kan gebeuren.”


Ducati-teambaas maant Lorenzo tot kalmte: “Beter voor het hele team” - MotoGP nieuws

Opeens geen remmen meer is ook niet echt tof natuurlijk, vraag mij af hoe de sfeer nu is binnen het team :/

als de heren bij ducati slim zijn zetten ze hun geld op dovi , hij is de enigste die weer goed met de duc overweg kan.
 
Oh jee... :X

Strong words from @lorenzo99 about his teammate.

"Throughout my career, Dovi has always tried to undermine my morale and continues to do so as my teammate."



_O-

Eerst was het Rossi, nu Dovi. En volgende week ligt het weer aan het team. Maar het ligt nooit aan meneer Lorenzo. Wat een droeftoeter zeg :X

En de Twitter reacties hierop _O- :t
 
Laatst bewerkt:
Mmmm :') ,zwak om Dovi zo aan te vallen :/
Als het nu iemand was die altijd iedereen provoceerd zoals Rossi :+ ok,......maar Dovi -O-

Teveel frustraties :/ ,hij zou eens beter naar zijn teambaas moeten luisteren en zijn energie steken in het racen :t
 
Laatst bewerkt:
Mmmm :') ,zwak om Dovi zo aan te vallen :/
Als het nu iemand was die altijd iedereen provoceerd zoals Rossi :+ ok,......maar Dovi -O-

Teveel frustraties :/ ,hij zou eens beter naar zijn teambaas moeten luisteren en zijn energie steken in het racen :t

Ik als #99 fan ga me ook lopen ergeren aan zijn houding ....bonje met Rossi juich ik allen maar toe 😁
maar van Dovi moettie afblijven.
 
Ik als #99 fan ga me ook lopen ergeren aan zijn houding ....bonje met Rossi juich ik allen maar toe 😁
maar van Dovi moettie afblijven.

Gister heb ik hem ook weer meer met zn kop zien schudden dan met zn fiets, terwijl Dovi het gewoon slecht deed en niks laat merken. Dat is net het gedrag wat veel mensen stoort aan JL, want hard rijden kon die altijd wel
 
Gister heb ik hem ook weer meer met zn kop zien schudden dan met zn fiets, terwijl Dovi het gewoon slecht deed en niks laat merken. Dat is net het gedrag wat veel mensen stoort aan JL, want hard rijden kon die altijd wel

Dat kan hij nog steeds , maar al dat gezeik wat hij doet gaat op een gegeven moment tussen z'n oren zitten en dan presteert hij helemaal niet ,....dus hij praat het zichzelf aan ,....en ik zeg altijd , als je wijst naar een ander wijzen de meeste vinger naar jezelf ;)
 
Dat kan hij nog steeds , maar al dat gezeik wat hij doet gaat op een gegeven moment tussen z'n oren zitten en dan presteert hij helemaal niet ,....dus hij praat het zichzelf aan ,....en ik zeg altijd , als je wijst naar een ander wijzen de meeste vinger naar jezelf ;)

:^ Als je over anderen klaagt komt het vaak terug. En als het terug komt, vaak 2x zo hard. Rossi kan daar over meepraten. Maar Lorenzo dus ook.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan