K&N filters

Status
Niet open voor verdere reacties.

gxtream

Die hard MF'er
11 aug 2005
693
12
eindhoven
ik heb wegens het terugbrengen naar 'originele' staat over:

4 ovale k&n's

aansluitdiameter 50mm

ze hebben ongeveer 4000 km meegemaakt en ze zijn nog helemaal goed, en zo zien ze er ook uit *D

mijn vraagprijs is 90 euro en een kratje hemels vocht *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de andere maten; breedte (smalste en breedtste kant), hoogte (incl. en excl. aansluitflens)...

Grtz
Alex
 
en kick, geen reactie meer van alex dus nog steeds verkrijgbaar

90 euro is de vraagprijs!
 
Misschien alex wel even een rondje rijden.... boor jij hem een setje filters door zijn neus :) :) O-) _O- _O-
 
die kans besaat, maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen, mocht ik een mailtje of ed ontvangen dan wordt dat ook weer netjes gemeld hoor :+

en mijn ervaring is dat als iemand erg geinteresseerd is dat zo snel mogelijk laat weten
 
die kans besaat, maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen, mocht ik een mailtje of ed ontvangen dan wordt dat ook weer netjes gemeld hoor :+

en mijn ervaring is dat als iemand erg geinteresseerd is dat zo snel mogelijk laat weten

Was idd de hele dag rijden, maar heb je weer een mailtje gestuurd. Moet er helaas van afzien. Momenteel geen geld beschikbaar voor het opnieuw afstellen van mijn fiets en dat is toch wel nodig, aangezien ik nu gewoon met standaard luchtfilter rijd.

Succes met de verkoop!
 
waren komen ze vanaf ik heb net de achter kant van mijn carbs opgemeten maar dat is 46 heb dus 4 mmm dan nog over?
of welke maar hebben jouw carbs
 
ze komen van een gpz600 af. die carbs zijn 48mm en dat past goed, ik weet niet of iets kleiner ook zal passen.

ik zal iets zoeken met een diameter van 46mm en kijken of ze goed afsluiten! :Y
 
nou, het busje van mn vissenvoer is bij puur toeval 46mm en het past goed! met de slangenklem kun je ze goed vast zetten *O*

dus 46 tot 50 mm past zoiezo al
 
tuurlijk kan ik ze opsturen, geen probleem!

als je even je gegevens mailt stuur ik ook de mijne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan