Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Bedoel je de rubbers tussen schetsplaat en frame of de rubbers tussen schetsplaat en uitlaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan beter die rubbers laten vervallen, dan trillen je voetsteunen minder. Heeft BMW zelf ook gedaan bij de latere versies.
Mijn K100 was vroeger een RS,
de kuip heb ik nog wel, maar wil ik eigenlijk niet meer terug zetten.
Hij moet naked blijven,
Nu weet ik dat naked K100's en K75's een mooie kap om de radiator hebben,
Weet iemand of deze ook passen onder de RS tank? of zit hier verschil in?
pas ook de kap van een k75?
ik heb hier eerder ook al wel eens naar gezocht, maar destijds niet kunnen vinden.
[~[url="http/i154.photobucket.com/albums/s262/herriechopper/diversen/k100%20kap%20radiator_zpss74yzwif.png"]afbeelding~][/URL]
Als je het echt goed wil doen slijp je de oude zaagrand taps af. En wel dusdanig dat je elke laag glasdoek ongeveer een centimeter of twee ziet liggen.ziet er goed uit. als je de bovenkant doet kun je het beste de verbreding iets hoger leggen aangezien dat nooit mooi tegen elkaar aansluit. een bewuste naad, anders moet je eindeloos schuren en plamuren. (zie wat een K bak)
Als je het echt goed wil doen slijp je de oude zaagrand taps af. En wel dusdanig dat je elke laag glasdoek ongeveer een centimeter of twee ziet liggen.
Dat komt er dus op neer dat je over de hele lengte van de bak een getaperde rand van ongeveer 7cm aan weerszijden moet slijpen.
Leuk in theorie, maar bewust een verhoogde middenbaan maken is veel eenvoudiger.
Inderdaad, voor de sterkte. Om de nieuwe lagen glasdoek met dezelfde sterkte aan de nieuwe te laten hechten. Als je niet taps slijpt heb je een harde breuklijn.klinkt mooi, maar die overlap heb je toch nodig voor de sterkte. dus altijd over een breed gedeelte dunner (taps ) slijpen