k100RS "scrambler"

Hmm, het idee van die uitlaat is leuk. Is dat een aftermarket ding of een idee wat je hebt gephotoshopped?

Het punt is dat je wil dat alle buizen vanaf de cylinders tot aan de 4-in-1 even lang zijn. Dus daar zal nog wat gebogen moeten worden.

Edit:

Oh wacht, op de eerste plaatjes zie ik die uitlaat al zitten. Wat raar dat de buizen niet even lang zijn. Je motor zou normaliter daardoor meer vibreren omdat de tegendruk per cylinder verschilt. Des te langer de buis, des te minder pk's en des te meer Nm's. Als de buizen verschillend van lengte zijn voor elke cylinder, dan zou je verwachten dat hij onregelmatig loopt.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, het idee van die uitlaat is leuk. Is dat een aftermarket ding of een idee wat je hebt gephotoshopped?

Het punt is dat je wil dat alle buizen vanaf de cylinders tot aan de 4-in-1 even lang zijn. Dus daar zal nog wat gebogen moeten worden.
nee is gewoon omdat k iets wou :P moet nog kijken hoe dat gedaan gaat worden
en dat word gedaan :)
wil er toch denk ik iets van een klein open dempertje op hebben
 
ja, mag jij het helpen met me volgende k100 project :+
dat moet namelijk zo iets worden
BMW-K-dogsville-cafe-racer.jpeg

alleen dan metspaakwielen als het kan tenminste
 
vandaag wat klein geneuzel geregeld en frame ingekort
en maar een mal gemaakt voor het zadel
volgende week ergens ff plaat matriaal haalen en daar aan beginnen :)
DSC_0992.jpg

DSC_0992.jpg

spatbordje was even voor het idee :P moet nog een andere komen
DSC_0993.jpg
 
Ik heb het toen een agente gevraagd. Routinecontrole, alles van de weg af. Even blazen papiertjes tonen en mocht weer door. Van de kans gebruik gemaakt om te vragen :9

Richting aangeven is verplicht. Als je werkende knipperlichten hebt, moet je ze gebruiken. Zijn ze stuk of zitten ze er niet op, dan mag/moet je je hand uitsteken. :Y

Kortom... doei knippers! :W
 
Geloof daar niet zoveel van eigenlijk. Dan zou je ook zonder spiegels mogen rijden met het argument ''ja ik kijk toch achterom''.
Richting aangeven is verplicht, dus met een motor van voor 1996 moet je gewoon je hand uitsteken als er geen knippers opzitten.
 
jeej weer eens een update :')
omdat me lasapperaat dood is moet ik dus me zadelkplaat van hout maken
dus dit is het eerste ontwerpje
vandeweek ff 1 plaatje haalen en helemaal uit 1 stuk maken
en daarna steuntjes op het frame maken

DSC_1034.jpg

DSC_1042.jpg



ook weer voor het eerst gestart, zonder uitlaat dus ik ben nu doof :')


maarja gaat allemaal niet zo snel!
binnenkort weer een update
 
ben benieuwd wanneer ik deze creatie in de HW ga zien rondrijden :Y

Wel jammer dat hij z'n a-tje nog niet heeft en z'n fiets nog niet af is, is nu wel een beetje dirttrack hier. Collega van me reed gisteren naar Strijen met een witte bus en kwam terug met een bruin/zwarte modderbus. Zinkweg is ook lekker smerig, de klonten modder hangen nog aan m'n auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan