Kawasaki ER-5 25 kw

technieker

MF veteraan
15 apr 2007
1.620
0
Aangeboden,

Donker paars/blauwe Kawasaki er-5 uit 1997.
500 CC 2 cilinder en begrenst op 25 kw. Zowel motorisch al op papier.

Kilometerstand: 39900 ( wordt nog af en toe mee gereden )
Vorige lente heeft de motor het volgende onderhoud gehad:

-Olie
-Olie Filter
-Luchtfilter
-Bougies
-Kleppengesteld

Ketting en banden zijn in goede staat!

Motor heeft als extra optie's een carbontankpad en een donker kuiptruitje.
Ook is de achterbrug opnieuw gespoten in de zelfde kleur als het frame. Orgineel is dit aluminumkleur. De hielplaten zijn ook opnieuw gespoten.

Minpuntjes:

De vorige eigenaar is een keertje langs een muurtje geschaafd en daarom is de koppelings hendel een beetje krom ( het puntje loopt iets bol weg) en zitten er krassen op de koppelingsplaat. Daarom zitten er nu beugels om het blok.

Doordat de motor een winter buiten heeft gestaan zijn de voorpoten verweerd. Dit is ook terug te zien op de linkerkant van het blok. Op het blok is de verf langzaam gaan bladderen. De voorpoten kun je nog wel netjes poetsen.

Her en dr zitten er wat beginnende roest plekjes. Klein deukje in de tank.

Door mijzelf een hoop kilometers mee gemaakt en goed mee leren sturen!
Het is een hele leuke fiets die altijd start en loopt!
Motor wordt aangeboden omdat ik vol vermogen mag en al een tijdje op een andere motor rijdt.

Prijs:1300,- Lijkt me een mooie MF prijs :)

Email: super robert 2 apeding hotmail dot com of een pm.

En dan de foto's:

dsc01054c.jpg


dsc01056a.jpg


dsc01057k.jpg


dsc01063u.jpg


dsc01060a.jpg


dsc01061oc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kom op jongens en damens, Mooi MF prijsje toch.

Als er geen animo voor komt gaat hij toch marktplaats op.
 
Lijkt me dé fiets voor een praktisch ingestelde beginner. Van een krasje rijdt hij niet minder en ER-5 schijnt oerdegelijk te zijn. Schop dus.
 
Ik heb als beginner een jaar geleden zelf een ER-5 gekocht met destijds 64.000km en er onderhand zo'n 8.000km bijgetikt. Ik kan zeggen het is een ideale motor om op te leren rijden. Qua prijs kwaliteit verhouding heb je hier geen miskoop aan een functionelere motor in deze prijsklasse kan ik me niet bedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan