***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zet ook iedere keer de dagteller aan, is het handigst :). En ik zit inmiddels op een verbruik van boven de 1:20 dus scheelt al veel met paar maanden geleden met 1:15 :P
 
trip meter ook wel genoemd ;)

Bij het 2006 model heb je 2 tripmeters.
Het is toch wel aannemelijk dat latere modellen dit ook hebben :? :?
 
Bedankt voor de info.
2009 model heeft inderdaad 2 tripmeters.
Ik dacht dat Fi lampje naast olielampje etc het benzinelampje was maar dat blijkt heel wat anders te zijn;)
 
trip meter ook wel genoemd ;)

Bij het 2006 model heb je 2 tripmeters.
Het is toch wel aannemelijk dat latere modellen dit ook hebben :? :?
Klopt de 2012 heeft er ook twee.
Mooie butsmuts trouwens Walter. Dacht eerst ff dat je nieuwe werkgever sponsor is geweest gezien de kleurstelling.
Wel een lekkere agressieve aanblik. })
 
Ik heb vanavond even lekker gas gegeven:

heb verschillende camera posities gebruikt. geluidskwaliteit is niet al te best, maar beter als de eerdere testfilmpjes.
 
Klopt de 2012 heeft er ook twee.
Mooie butsmuts trouwens Walter. Dacht eerst ff dat je nieuwe werkgever sponsor is geweest gezien de kleurstelling.
Wel een lekkere agressieve aanblik. })


Thnx feitelijk gezien is me (nieuwe) werkgever ook de sponsor.
Die agressieve blik is precies wat ik zocht, veel overige helmen trokken mij niet door de hoeveelheid kleuren of "race" uitstraling.

:W
 
Ik heb vanavond even lekker gas gegeven:

heb verschillende camera posities gebruikt. geluidskwaliteit is niet al te best, maar beter als de eerdere testfilmpjes.


Mag ik vragen, omdat we in totaal 10 minuten naar je rug kijken.
Is jouw leren pak niet een beetje aan de grote kant??
En @11.03 wat bedoelde je met "big moment" het steentje wat je leek tegen te komen of die lekkere bocht die even daarna kwam?
Wel lekker beeldkwaliteit trouwens!! en wat klinkt die fiets van jou lekker :9~
 
@Sender, mooi filmpke... Aan de rechterkant zit je gopro gear indicator, maar wat is dat rechts links (dank je WalterB) aan je dashboard?

Gr.,
 
Laatst bewerkt:
@zonder mooie shots hoor, vindt die naar achteren gaaf. Goede kwaliteit ook...

@Walter inderdaad een stoere helm! F16 op je hoofd haha. Mooi!

@Andy ik houd oom altijd de dagteller in de gaten inderdaad. Ik houd gemiddeld 180 tot 200km aan voor een 12 liter brandstof.
 
Voor diegene die zondag 19 mei bij de meeting aanwezig zullen zijn, vermeld ik hieronder mijn mobielnr. Mocht je om wat voor rede dan ook de avond van te voren toch niet aanwezig kunnen zijn en je hebt je wel aangemeld. Stuur dan even een berichtje of app-je. Zou jammer zijn als we staan te wachten op iemand die niet komt.

Silvester e-mailadres: silvester1987hdc "apenstaartje" hotmail.com
Silvester tel nr: 06 42656677
 
Laatst bewerkt:
Voor diegene die zondag 19 mei bij de meeting aanwezig zullen zijn, vermeld ik hieronder mijn mobielnr. Mocht je om wat voor rede dan ook de avond van te voren toch niet aanwezig kunnen zijn en je hebt je wel aangemeld. Stuur dan even een berichtje of app-je. Zou jammer zijn als we staan te wachten op iemand die niet komt.

Silvester e-mailadres:
Silvester tel nr: 06 42656677
Ik zou dat mailadres een beetje uit elkaar trekken om spammen tegen te gaan.
dus zoiets als silvester1987hdc apenstaart hotmail dot com ;)
 
Laatst bewerkt:
GVD! Gisteren toch bijna doodgereden door een sukkel in een bestelbusje!
Op een lange weg zonder bochten waar je mag inhalen.
Een trage slak rijdt voorop daar achter het busje en toen ik .....

Busje maakt geen enkele aanstalten in te gaan halen. Dus ik spiegel,spiegel,schouder knipper,spiegel draaien en gas open ..... precies op het zelden moment dacht meneer de chauffeur dat ga ik ook doen maar dan zonder spiegel,schouder en knipperlichten...! Duwt mijn zowaar helemaal naar links waar ik de berm wel erg dicht op mij af zag komen ..........verder uitwijken ging niet en hij bleef duwen ....een harde tik met mijn handschoen en gevloek en getoeter werkte gelukkig nog net....
Gesprek(je)zat er niet in meneer zat even in shock naar de hand!
 
Straks eens kijken naar je filmpje Sender, ben wel benieuwd!

@ Sil: vandaag ben ik bij jou in de buurt te vinden :P . Moet bij mn opa binnen van alles schilderen. Nog rijden vandaag?
 
Mag ik vragen, omdat we in totaal 10 minuten naar je rug kijken.
Is jouw leren pak niet een beetje aan de grote kant??
En @11.03 wat bedoelde je met "big moment" het steentje wat je leek tegen te komen of die lekkere bocht die even daarna kwam?
Wel lekker beeldkwaliteit trouwens!! en wat klinkt die fiets van jou lekker :9~~

Valt mee, ik ben iets van 9 kg afgevallen dus hij zit wat ruimer ja. Soms draag ik er een trui onder dan zit ie weer anders. op 11.03 lag er wat zand/grind in de bocht, voor mijn gevoel was ik em even kwijt :P maar p film bleek het allemaal wel mee te vallen :P
 
Hebben we een vrijedag is het klote weer buiten
Gelukkig gisteren wel lekker lang kunnen rijden :)
 
ahh afvallen ja dat verklaart een hoop bewegingsruimte _O-

@vhv1: alleen vandaag rot weer?? buienradar geeft voor het hele weekend niks anders dan regen op om de stemming maar even verder te bederven -O- -O-
 
Straks eens kijken naar je filmpje Sender, ben wel benieuwd!

@ Sil: vandaag ben ik bij jou in de buurt te vinden :P . Moet bij mn opa binnen van alles schilderen. Nog rijden vandaag?

Nee ga niet rijden vandaag. Mijn vrouw is werken, en dan moet er iemand op de kleine man passen... :W that would be me. Trouwens nog een leuk feitje....in November krijgen we nog zo'n doerakje bij *O* jongen / meisje uiteraard nog niet bekend :9

Misschien vanavond wel even, maar dan bende gij natuurlijk al weg... :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan