*Kawasaki ER-6 Topic*

Eerste echte er6 meeting!!

  • 20 Juni

    Stemmen: 3 18,8%
  • 27 Juni

    Stemmen: 10 62,5%
  • 4 Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • 11 Juli

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Kawagroen nog mooi zou kunnen zijn, Anders rood misschien? Die Yamaha FZ6n gaat toch nog wat sneller vooruit dat de ER6 hoor...100pk heeft deze. Wel leuke stuurfiets ook!
 
Meh, heb vandaag volgens mij een aanval van lichtelijke Alzeimer gehad...

Heb m'n motor inmiddels al een paar maandjes (ben vergeten vanaf wanneer :X ) en rij er echt elke dag op. Vanochtend gewoon hetzelfde als altijd, ik sta op, start de motor en ik rij weg... en ik zie dat dat gele ABS lampje blijft branden. Opnieuw aan en uit zetten en stukje rijden hielp ook niet.

Ik weet echt niet meer of die nou altijd gebrand heeft of niet, heb de hele dag erover nagedacht maar pffffff... ik kan er echt niet meer op komen hoor! :(

Vreselijk irritant als je dit soort dingen nieteens meer weet terwijl je er elke dag met je snufferd boven op zit... B|



Oh, en ik heb vandaag een nieuw knopje ontdekt op m'n stuur! Aan de linkerkant en er staat Pass op. Wat doet die? Ik merk niks als ik em indruk en ik durf het niet te vaak in te drukken want ik ben bang dat m'n motor dan misschien ontploft :/
 
Meh, heb vandaag volgens mij een aanval van lichtelijke Alzeimer gehad...

Heb m'n motor inmiddels al een paar maandjes (ben vergeten vanaf wanneer :X ) en rij er echt elke dag op. Vanochtend gewoon hetzelfde als altijd, ik sta op, start de motor en ik rij weg... en ik zie dat dat gele ABS lampje blijft branden. Opnieuw aan en uit zetten en stukje rijden hielp ook niet.

Ik weet echt niet meer of die nou altijd gebrand heeft of niet, heb de hele dag erover nagedacht maar pffffff... ik kan er echt niet meer op komen hoor! :(

Vreselijk irritant als je dit soort dingen nieteens meer weet terwijl je er elke dag met je snufferd boven op zit... B|

Oh, en ik heb vandaag een nieuw knopje ontdekt op m'n stuur! Aan de linkerkant en er staat Pass op. Wat doet die? Ik merk niks als ik em indruk en ik durf het niet te vaak in te drukken want ik ben bang dat m'n motor dan misschien ontploft :/

Lampje van je abs hoort uit te gaan na een paar seconde als je rijd maar komt volgens mij vaker voor bij oudere er6'jes.. en dat Pass knopje is om met je groot licht te seinen. moet je maar proberen met je snuffert tegen je koplamp motor stationair en dan het pass knopje te gebruiken :+
 
Laatst bewerkt:
Meh, heb vandaag volgens mij een aanval van lichtelijke Alzeimer gehad...

Heb m'n motor inmiddels al een paar maandjes (ben vergeten vanaf wanneer :X ) en rij er echt elke dag op. Vanochtend gewoon hetzelfde als altijd, ik sta op, start de motor en ik rij weg... en ik zie dat dat gele ABS lampje blijft branden. Opnieuw aan en uit zetten en stukje rijden hielp ook niet.

Ik weet echt niet meer of die nou altijd gebrand heeft of niet, heb de hele dag erover nagedacht maar pffffff... ik kan er echt niet meer op komen hoor! :(

Vreselijk irritant als je dit soort dingen nieteens meer weet terwijl je er elke dag met je snufferd boven op zit... B|





Oh, en ik heb vandaag een nieuw knopje ontdekt op m'n stuur! Aan de linkerkant en er staat Pass op. Wat doet die? Ik merk niks als ik em indruk en ik durf het niet te vaak in te drukken want ik ben bang dat m'n motor dan misschien ontploft :/

Hee Ootje, dat passknopje is je groot licht :o en dat abs lampje moet niet aldoor branden lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bagster quick connect bevestiging gemonteerd, en foto van gemaakt zal later vanavond een foto neer zetten.

Had een idee om de bevestiging misschien zwart te spuiten, zou dat mooi zijn?
 
Bedankt :)

Hij hoort dus niet te branden... hopen dat dit vanzelf weer over gaat anders weet ik het ook niet...
Zie je wel dat ik niet gek aan het worden ben, dacht al dat dat lampje normaal niet brande :o

Bedankt voor de uitleg van het passknopje :p Ik hoopte eigenlijk dat het iets van een turboknopje was :Y
 
Bedankt :)

Hij hoort dus niet te branden... hopen dat dit vanzelf weer over gaat anders weet ik het ook niet...
Zie je wel dat ik niet gek aan het worden ben, dacht al dat dat lampje normaal niet brande :o

Bedankt voor de uitleg van het passknopje :p Ik hoopte eigenlijk dat het iets van een turboknopje was :Y

turbo :+ wel goed gevonden
 
Bedankt :)

Hij hoort dus niet te branden... hopen dat dit vanzelf weer over gaat anders weet ik het ook niet...
Zie je wel dat ik niet gek aan het worden ben, dacht al dat dat lampje normaal niet brande :o

Bedankt voor de uitleg van het passknopje :p Ik hoopte eigenlijk dat het iets van een turboknopje was :Y


Ik zou er maar ff mee naar de motordokter gaan hoor. Sommige dingen gaan niet uit zichzelf over. Mijn man roept over mijn schouder dat er iets met je ABS mis moet zijn en dat je even in je instructieboekje moet kijken. Ben je een vrouw? Wij vrouwen houden niet van gebruiksaanwijzingen, ik weet het, maar soms moet je :o


edit: ik zie in je profiel dat je een man bent :X Nou ja, zelfs mannen hebben dat soms, heb ik me laten vertellen. Mijn man leest zelfs de gebruiksaanwijzing van de elektrische tandenborstel nog, ik bedoel maar.... })
 
Laatst bewerkt:
Hey dat is heel belangrijk hoor het instructie boekje van de electronische tandenborstel onderschat het niet :+ miss breukje in elek kabeltje of zo?

Heeft ie jouw instructie boekje al gelezen? :9 :+
 
Ik zou er maar ff mee naar de motordokter gaan hoor. Sommige dingen gaan niet uit zichzelf over. Mijn man roept over mijn schouder dat er iets met je ABS mis moet zijn en dat je even in je instructieboekje moet kijken. Ben je een vrouw? Wij vrouwen houden niet van gebruiksaanwijzingen, ik weet het, maar soms moet je :o


edit: ik zie in je profiel dat je een man bent :X Nou ja, zelfs mannen hebben dat soms, heb ik me laten vertellen. Mijn man leest zelfs de gebruiksaanwijzing van de elektrische tandenborstel nog, ik bedoel maar.... })

Ik hou niet van lezen, ik ga morgen wel langs de motor doctor :9
 
Hierbij de foto's van het bagster quick connect systeem

foto 1
1001252.jpg


foto 2
1001253jib.jpg


foto 3
1001254h.jpg


foto 4
1001255p.jpg


foto 5
1001261p.jpg


Mooi heh is ze :+ oh wacht het ging om de bagster connect _O-

Wel drastisch een wasbeurt nodig
 
Bar end spiegels gekozen voor mijn motor, ze zaten bij bodegraven op een show model ze kosten 29,- e per stuk ze zien er vrijwel hetzelfde uit als die van rizoma (89,-e per stuk) dus dan is de beslissing snel genomen :) meer info volgt spoedig :)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha! Lekker wel. Rubs had al gereageerd, maar niet goed onder de gequote tekst getypt, net als ik in eerste instantie :+

haha ja, had het gepost en ik zat het na te lezen toen dacht ik verrekt waar is mijn geschreven tekst nou :X :+
 
Handig systeem Rubs :} Had ik eigenlijk nog nooit gezien. Scheelt natuurlijk een hoop krassen op je tank. Mooie fiets ook. Of had ik dat al gezegd :+
 
Over 2 weken heb ik een afspraak om m'n ABS te fixen. Gelukkig nog op tijd voor de MegaMeeting2009 ;)

Ach ja, dan maar 2 weekjes zonder ABS rijden. Heb ik hiervoor toch altijd al gedaan. En van geen ABS hebben is nog nooit iemand dood gegaan.... toch? :X
 
Over 2 weken heb ik een afspraak om m'n ABS te fixen. Gelukkig nog op tijd voor de MegaMeeting2009 ;)

Ach ja, dan maar 2 weekjes zonder ABS rijden. Heb ik hiervoor toch altijd al gedaan. En van geen ABS hebben is nog nooit iemand dood gegaan.... toch? :X

Welk bedrijf laat je zolang zonder rijden ?

Sorry maar is het iets wat veel uurtjes in beslag neemt ?
of geen tijd ervoor
of de monteur op vakantie

of zelf geen tijd
 
Laatst bewerkt:
Welk bedrijf laat je zolang zonder rijden ?

Sorry maar is het iets wat veel uurtjes in beslag neemt ?
of geen tijd ervoor
of de monteur op vakantie

of zelf geen tijd

Zelf geen tijd helaas, ik ben alleen op vrijdag vrij en volgende week vrijdag is het helemaal vol :/
Vandaag iets te laat uit m'n nest gekomen dus vandaag kon ook niet ivm leenmotoren bezet ;(
 
Heel veel plezier morgen Lady-M!
Gaat vast lukken!


Dankjewel! Ik ben al héél blij dat het morgen droog is en zelfs aardig weer :) Eens kijken of ik die eerste 200 km (die rustig aan gedaan moeten worden) er dit weekend op kan zetten. Moet haast wel lukken. :]
 
Heb daarnet mijn quick bags connection gekocht, het is het kleinste model geworden deze past het mooist op mijn motor. sidderaal heeft hem al gezien hij was toevallig ook bij HvW.. zal z.s.m foto plaatsen van de tas en nog één wanneer deze bevestigt is.

gr,

ruben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan