KaWaSaKi GTR 1400

G-Rit

Die hard MF'er
18 mrt 2009
993
1
Almere - Haven / Filipijnen
Nieuw platform voor eigenaren van deze " SHAKER " ( Ik krijg er gewoon de rillingen van ).
Zelf ben ik nieuw op dit forum en kon niets actueels vinden over deze fiets.

FF voorstellen : 1 jaar in bezit van een GTR 1400 ( 2008 mod ) 30.000 km ge"blazen" op deze fiets.
Inmiddels MUZZY's duel uitlaten ( volledig open ) gemonteerd in combinatie met power-commander 3.

Hebben jullie hier ervaringen mee, zoek je ervaring , Laat eens wat horen !
 

allebij gesloten -O-
even een foto van deze übertoerfiets!



dik hoor die dubbele uitlaten :9~ :9~ , staat veel beter dan die trombone eronder :r
Concours14_OC_rt.jpg

2009-Concours-14.jpg




:9~ :W
 
Het is verbazend hoe snel ik ben , , , zelfs niemand kan ( krijgt de tijd om ) te reageren.
Is er dan niemand met een 1400 gts die de orginele orange-gun van een uitlaat heeft
vervangen door een of ander DUAL system ? Of overweegt dit binnenkort te doen ?
 
Erg dikke fiets! Apart dat er niet veel over gesproken wordt op dit forum. Wat is de top btw van dit beest? :P
 
De top van dit beest is door mij nog niet gehaald. Standaard is hij wel uitgetest op de D-Autobahn maar met de door mij doorgevoerde modificatie ga ik binnenkort eens " testen " in Duitsland. Ik informeer je dan oke ?
 
Rij zelf op de GTR1000. Nu heb ikde GTR1400 bewondert op de Utrechtse beurs, vond hem erg mooi. Vroeg mij af of de hoogte instelbaar was. Kon toen niet met mijn beentjes op de grond komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan