Kawasaki klx 650 1993

waver1971

Die hard MF'er
4 okt 2014
557
38
Groningen
Hoi medeforummers ik denk erover om een kawa 650klx van 1993 te kopen.
gewoon voor er bij om af toe een winterritje en een bosrit maken. Maar ik ken ze niet heel goed. blokken zijn redelijk bullitproof. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
 
Een motor van bijna 30 jaar oud kan alleen nog goed zijn als er vrijwel niet mee gereden is. Let dus op schade door langdurige stilstand.
 
Hoi medeforummers ik denk erover om een kawa 650klx van 1993 te kopen.
gewoon voor er bij om af toe een winterritje en een bosrit maken. Maar ik ken ze niet heel goed. blokken zijn redelijk bullitproof. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
Ik heb wel iets gelezen over onstekings modificaties. Maar hoe het exact zit weet ik ook niet. Anders in het betreffende forum eens vragen.
 
Vliegwiel/dynamo magneten laten los en resten komen in blok terecht met alle gevolgen vandien
Zijn modificatie aftermarket vliegwielen voor in omloop
 
Een motor van bijna 30 jaar oud kan alleen nog goed zijn als er vrijwel niet mee gereden is. Let dus op schade door langdurige stilstand.
Maakt niks uit als hij goed onderhouden is,mijn motor is 30jaar oud en heeft 128000km gelopen en rijd nog als
een nieuwe,ook zijn er nog veel oudere motoren die gewoon perfect zijn,ik heb ook veel nieuwere gezien die helemaal afgeragd waren,
leeftijd zegt niks,goed onderhouden wel,juist bij oudere motoren waar weinig mee gereden is moet je alert zijn,stilstand is achteruitgang.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan