Kawasaki ninja zx9r 1997 help

mickelspiedie

Rookie
13 okt 2023
6
6
beste mensen weet iemand wat de oorzaak is bij het schakelen zowel naar links of rechts van de knipperlichten alles tegelijk knippert!
van mijn kawasaki zx9r ninja (b4)1997.
wel gaat alles (zoals het hoort uit) bij uit schakelen van de knipperlichten.
ik ben bezig met het opknappen van de motor toen hij nog origineel was deden de knipperlichten het ook niet meer toen heb ik de uit schakeling gekoppeld rechtstreeks naar de accu ,(wel gezekerd natuurlijk toen functioneerden het wel links en rechts afzonderlijk ,dus heb nieuwe relais gekocht en knipperlichten ook spiegels met knipperlichten erin werkte na aansluiten van de nieuwe relais nog niks!wel werkte de relay toen ik de voeding + van de relay rechtstreeks wel met 15 amp zekering ertussen natuurlijk maar nu knipperd alles tegelijk bij schakelen op de stuurschakelpaar.wie kent dit probleem?
ik dacht zelf aan de stuurschakelaar in eerste instantie?maar zou dan het uit schakelen ook niet moeten werken lijkt mij ?
 
beste mensen weet iemand wat de oorzaak is bij het schakelen zowel naar links of rechts van de knipperlichten alles tegelijk knippert!
van mijn kawasaki zx9r ninja (b4)1997.
wel gaat alles (zoals het hoort uit) bij uit schakelen van de knipperlichten.
ik ben bezig met het opknappen van de motor toen hij nog origineel was deden de knipperlichten het ook niet meer toen heb ik de uit schakeling gekoppeld rechtstreeks naar de accu ,(wel gezekerd natuurlijk toen functioneerden het wel links en rechts afzonderlijk ,dus heb nieuwe relais gekocht en knipperlichten ook spiegels met knipperlichten erin werkte na aansluiten van de nieuwe relais nog niks!wel werkte de relay toen ik de voeding + van de relay rechtstreeks wel met 15 amp zekering ertussen natuurlijk maar nu knipperd alles tegelijk bij schakelen op de stuurschakelpaar.wie kent dit probleem?
ik dacht zelf aan de stuurschakelaar in eerste instantie?maar zou dan het uit schakelen ook niet moeten werken lijkt mij ?
Knipperlichten plus en min gevoelig? Volgens mij had ik ook zoiets met een Ducati monster.
Heb je nu led knipperlichten gebruikt?
 
trouwens is wel zo netjes om effe duidelijkheid te geven over welke motor ik het had !nou bij deze is mijn nieuwe project
 

Bijlagen

  • VID-20231013-WA0002.mp4
    12 MB
  • 20231010_171128.jpg
    20231010_171128.jpg
    353,4 KB · Weergaven: 2
Hoe kan dat er voor zorgen dat hij met die lampjes niet meer knippert maar aanblijft?
Het dashboard lampje zorgt voor + verbinding van links en rechts vandaar alle vier knipperen. Alle vier branden dan is er iets met het relais.
Door middel van diodes er tussen te hangen kan het dashboard lampje weer werken. Middels diodes hebben 1 richting verkeer .
 
Terug
Bovenaan Onderaan