Kawasaki Superbikes jaren ´70-´80

..
full
 
Misschien een heel stomme vraag , maar waar zit de tank? Ik kan me niet voorstellen dat dit projectiel op wielen zuiniger dan 1 op 5 zal lopen, dus er zal toch iets onvlambaars mee moeten. Heeft die verdikte bovenste framebuis een dubbelfunctie, net zoals bij de Pu.. ?

Ik had nog een andere foto gevonden van de dubbele Kawa turbo van Tom Elrod.

full


Aan de leiding te zien van het achterste blok zit de tank onder het zadel. maar het zou ook in de bovenste dikke framebuis kunnen zitten.
 
Ik had nog een andere foto gevonden van de dubbele Kawa turbo van Tom Elrod.
Indrukwekkend bouwwerkje!!
Ik krijg alleen plaatsvervangend medelijden met cilinders 2 en 3 van het achterste blok. Die zijn na een rondje zoutvlakte klaar voor het crematorium al zal ook hier net als bij de dragrace een run niet zo lang duren, dus dan blijft het nog allemaal net onder controle waarschijnlijk ....
 
Dat klopt. ;)
Jammer dfat er in Lelystad niet meer gereden wordt al was het natuurlijk wel een smalle baan met daarnaast een sloot. :X
Toen waren er in NH ook soms races in Zandvoort of Den Oever en nog langer geleden in Amsterdam.

Daar ben ik ook allemaal geweest. Ik heb zelf gedragraced in Drachten, Lelystad, Den Oever, Steenwijk, Harlingen, Almere-haven, Lommel, Sint-Truiden
 
Daar ben ik ook allemaal geweest. Ik heb zelf gedragraced in Drachten, Lelystad, Den Oever, Steenwijk, Harlingen, Almere-haven, Lommel, Sint-Truiden

Tja, daar ging ik vroeger ook altijd heen, zelfs naar Borsele (naast de kerncentrale) en op de terugweg in een onweersbui gekomen waarbij de bliksem zo´n 10 meter voor mij op de vangrail insloeg B|
 
Leuk die foto's van Lelystad, was beetje mijn kennismaking met het sprinten.
Voelde zelfs een beetje "illegaal" daar op dat smalle weggetje en ik was slechts toeschouwer _O-

Mijn held ;) en bijzonder aardige vent ook reed op een Harris magnum met gpz1000rx blok :}

full


(foto is niet van mij, copy van het forum hier: Harris Kawasaki- 260 pk !!
 
rustig hier. Is het nieuwtje eraf?
We zijn nog niet door de foto's heen toch?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan