Kawasaki versys 650 deel 4

Dat had ik dus ook met die 222's..
Vooral met regenachtige dagen :X

Was al aan het informeren geweest voor een setje Mutants.
Wijselijk maar niet gedaan, gezien het resultaat dat de Kwaak niet meer in mijn bezit is:+
 
Had je beter wel kunnen doen, mogelijk had dat je mening verandert en de motor gehouden. Gaan het zien vindt dit in ieder geval geen prettige band, zit ook tussen de oren voor een deel.
 
Even een vraag: Gezien de kasseien van gisteren wilde ik de vering achter losser/softer zetten.
De knop om deze losser en vaster te zetten zit flink vast. Hoort dit? Ik voel ook niet echt iets van een klik oid als ik er aan draai.

Schijnt dus een euvel te zijn dat vaker voorkomt, zag hier op forum ook ergens een filmpje van voorbijkomen.
Binnenkort maar kijken hoe ik dit laat herstellen.
 
Had je beter wel kunnen doen, mogelijk had dat je mening verandert en de motor gehouden. Gaan het zien vindt dit in ieder geval geen prettige band, zit ook tussen de oren voor een deel.
Banden zijn echt een persoonlijk iets. En sommige OEM banden zijn gewoon lage kwaliteit/slecht gebalanceerd. Niet de eerste keer dat ik een nieuwe moto koop en trillingen in het stuur heb + als ik het stuur los laat dat het stuur van links naar rechts gaat, en telkens na een bandenwissel is dit opgelost. Zou niet mogen maarja, ik weet ondertussen al dat het beter is om in een set goede banden te investeren dan direct de moto de schuld te geven. Een goede set banden kunnen een wereld van verschil maken
 
Kevin975 Klopt inderdaad, bij vrijwel alle motoren die ik gehad heb en dat zijn er inmiddels redelijk wat heb ik de banden aangepast.
Gaan het nu zien, ervaring met de road is gewoon super goed ook bij nat weer, vindt de stanaard band ook rond de 120 km zoeken is gewoon lastig in een rechte streep te bliven rijden (al voorbeeld).
 
Ergens in dit topic heb ik gelezen dat er iemand zijn zadel middels een 3d geprint kunststof beugel heeft opgehoogd. ben benieuwd of de beugel een bestaande is die je kunt kopen of dat de eigenaar een tekening heeft om het te printen of iets dergelijks. Iemans weet van?
 
Dit is de step-file van dat onderdeel. Bedoeld om de voorkant van de zadel wat op te hogen zodat je niet zo snel naar voren schuift op de zadel.
Riser.jpg
 

Bijlagen

  • versys_seat_riser - kopie.zip
    10,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Het is me al vaker opgevallen, en zal waarschijnlijk niks schokkends zijn.
Vorige week een dag gaan toeren. Toen ik thuis kwam, motor in de garage gezat.
toen ik 45min later in de garage was, hoorde ik om de paar seconde een zoemend/brommend geluid afkomstig van motor.
Iemand idee wat het kan zijn?
Motor was gewoon van contact. Lijkt me dat iets aan het afkoelen was, maar geen idee wat het zou kunnen zijn.
Heb het al vaker gehoord nadat motor een tijdje uit is.
 
Het is me al vaker opgevallen, en zal waarschijnlijk niks schokkends zijn.
Vorige week een dag gaan toeren. Toen ik thuis kwam, motor in de garage gezat.
toen ik 45min later in de garage was, hoorde ik om de paar seconde een zoemend/brommend geluid afkomstig van motor.
Iemand idee wat het kan zijn?
Motor was gewoon van contact. Lijkt me dat iets aan het afkoelen was, maar geen idee wat het zou kunnen zijn.
Heb het al vaker gehoord nadat motor een tijdje uit is.
Doordat je benzine verbruikt kun je wat vacuüm trekken in de tank. Tankdop los en weer dicht en het is weg.
 
Ik heb een vraag. Rij momenteel een Versys 650 modeljaar 2023. Heb op de originele ruit een flip geplaatst, echter kan deze niet naar voren kantelen door de bolling van de ruit. Overweeg nu een grote toerruit te kopen. Wie heeft ervaring met een grote toerruit en welke zou ik moeten kopen. Ik hoor graag van jullie.
 
Je kan nog ff zoeken op dit forum op het forum over 3D printen. Misschien dat iemand je kan helpen en het thuis kan doen en voor een kleine vergoeding kan opsturen enzo. Lijkt me beter dan een commercieel bedrijf... Eventueel hebben miss meer mensen interesse?
Ik wel namelijk!
 
Mijn buurman zou hem uitprinten en vroek aan mij ook of dat zo groot moest zijn, hij had nl. geen idee waar het voor diende. Wat ik heb gedaan is even de h.o.h maat van de gaten gemeten en dit was 60mm (ik heb hem nog niet) maar mogelijk kun je
daar mee verder in het verschalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan