Kawasaki versys 650 deel 4

Dat zijn nog eens kilometers!

Toch wel een beetje benieuwd wat je qua kosten voor onderhoud kwijt bent geweest in de 170K kilometers en tegen welke problemen je misschien bent aan gelopen. Niet toevallig een overzichtje? :]
Het werd weer eens tijd voor een fotootje.....even een paar km van de snelweg gemoeten om
op tijd de preciese foto te maken op deze stand. ;)
Verder heb ik weinig te melden over mijn tot nu toe nog steeds perfecte Kawaadje.
:} :] *O* :) [afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Ik zal van de week even de rekeningen bij elkaar optellen.
Kijen wat het tot nu toe allemaal gekost heeft de afgelopen 9 jaar. :)
De eerste garantie jaren waren bij elkaar al rond de € 2000,- met de verplichte beurten incl. tandwielen en ketting vervangen.
:]
 
Was het lijstje wat ik bij houd aan onderhoud even kwijt, maar weer gevonden. :P
Vanaf november 2014 een autootje erbij gekocht, vanaf die tijd gaat het wat minder hard met de km. :t
full
 
Zijn er hier mensen met een 2015 model waar een andere ruit dan origineel op zit? Ik heb er een originele bij en een hogere givi ruit met een kleine spoiler.
Maar beide ben ik niet zo happy mee. De standaard ruit is wel lekker bij heet weer maar verder niet. De hoge givi ruit geeft een turbulentie alsof er een goederentrein door m'n helm rijdt |(
Zijn er goede alternatieven?
 
Ik heb een MRA vario http://www.motea.com/nl/windscherm-...-versys-650-15-17-rookgrijs-i4109-49513-0.htm

Ben ik opzich wel tevreden mee met mijn 189 cm. Moet hem wel in de hoogste stand zetten op de snelweg.
Uiteraard wel wat wind, maar geen goederentrein |( .

Ervaring met de standaardruit heb ik niet, dus weet niet wat het verschil is met de mijne!

Als je een keer in de buurt van Hoorn bent kan je de ruit wel testen hoor! :]

Zijn er hier mensen met een 2015 model waar een andere ruit dan origineel op zit? Ik heb er een originele bij en een hogere givi ruit met een kleine spoiler.
Maar beide ben ik niet zo happy mee. De standaard ruit is wel lekker bij heet weer maar verder niet. De hoge givi ruit geeft een turbulentie alsof er een goederentrein door m'n helm rijdt |(
Zijn er goede alternatieven?
 
ik rijd in de winter ook met een verhoogde givi en heb totaal geen last van wind of turbulentie. mss toch is andere helm proberen
 
Ik heb een MRA vario http://www.motea.com/nl/windscherm-...-versys-650-15-17-rookgrijs-i4109-49513-0.htm

Ben ik opzich wel tevreden mee met mijn 189 cm. Moet hem wel in de hoogste stand zetten op de snelweg.
Uiteraard wel wat wind, maar geen goederentrein |( .

Ervaring met de standaardruit heb ik niet, dus weet niet wat het verschil is met de mijne!

Als je een keer in de buurt van Hoorn bent kan je de ruit wel testen hoor! :]
Ik ben altijd in de buurt van Hoorn, m'n huis woont er vlak bij :P
 
ik rijd in de winter ook met een verhoogde givi en heb totaal geen last van wind of turbulentie. mss toch is andere helm proberen

Ik heb een x-lite 551, da's voor z'n soort best een stille helm. Zeker vergeleken met de airoh en shoei die ik eerder had :)
 
Ik heb een Versys 650 uit 2013 maar wil graag een andere uitlaat erop hebben. Het liefst eentje met een wat zwaarder geluid. Niet perse deze maar dit is wel het soort geluid dat ik zou willen hebben (https://www.youtube.com/watch?v=ya_44BdXCyE). Wat raden jullie hiervoor aan?

En wat gebruiken jullie om een telefoon te mounten op het stuur? Ik wil mn telefoon gaan gebruiken als navigatie.
 
Zijn er hier mensen met een 2015 model waar een andere ruit dan origineel op zit? Ik heb er een originele bij en een hogere givi ruit met een kleine spoiler.
Maar beide ben ik niet zo happy mee. De standaard ruit is wel lekker bij heet weer maar verder niet. De hoge givi ruit geeft een turbulentie alsof er een goederentrein door m'n helm rijdt |(
Zijn er goede alternatieven?

Ahum...kleine correctie...
Onderweg naar m'n werk kijk ik nog eens naar de ruit...en nog eens...
Nou ja, het komt er op neer dat de ruit die ik gisteren een givi ruit noemde eigenlijk een puig ruit is dus :$
Die Italiaanse namen ook :')
Dus de givi kan toch nog interessant zijn
 
misschien is de Givi airflow ruit wat? ik weet niet of iemand er op dit forum mee stuurt :], maar het lijkt mij ook wel een goede ruit.
Ahum...kleine correctie...
Onderweg naar m'n werk kijk ik nog eens naar de ruit...en nog eens...
Nou ja, het komt er op neer dat de ruit die ik gisteren een givi ruit noemde eigenlijk een puig ruit is dus :$
Die Italiaanse namen ook :')
Dus de givi kan toch nog interessant zijn
 
misschien is de Givi airflow ruit wat? ik weet niet of iemand er op dit forum mee stuurt :], maar het lijkt mij ook wel een goede ruit.

Die zou best goed kunnen werken ja. Ik vind het alleen zo'n lelijk ding, het doet pijn aan mijn ogen :')
 
Na een pauze van 5 jaar toch weer de kriebels gekregen en een nieuwe tweedehands motor aangeschaft.
En het is (weer) een Versys geworden, gewoonweg omdat het heerlijk rijdt, de zithouding perfect is en ik er destijds ook enorm veel plezier op had.

Na de groene 2008 van 5 jaar terug is mijn oog nu gevallen op deze zwarte 2007. Morgen ga ik hem eindelijk ophalen. Zin in! *O* *O*


 
Laatst bewerkt:
Na een pauze van 5 jaar toch weer de kriebels gekregen en een nieuwe tweedehands motor aangeschaft.
En het is (weer) een Versys geworden, gewoonweg omdat het heerlijk rijdt, de zithouding perfect is en ik er destijds ook enorm veel plezier op had.

Na de groene 2008 van 5 jaar terug is mijn oog nu gevallen op deze zwarte 2007. Morgen ga ik hem eindelijk ophalen. Zin in! *O* *O*


[~[url="http://i238.photobucket.com/albums/ff17/Abominable_01/DSC_0008_zpsaypakt9p.jpg"]afbeelding~][/URL]

Geweldig man! Long time no see!! ;)

Heel veel plezier weer met :]
 
Laatst bewerkt:
Na een pauze van 5 jaar toch weer de kriebels gekregen en een nieuwe tweedehands motor aangeschaft.
En het is (weer) een Versys geworden, gewoonweg omdat het heerlijk rijdt, de zithouding perfect is en ik er destijds ook enorm veel plezier op had.

Na de groene 2008 van 5 jaar terug is mijn oog nu gevallen op deze zwarte 2007. Morgen ga ik hem eindelijk ophalen. Zin in! *O* *O*


[~[url="http://i238.photobucket.com/albums/ff17/Abominable_01/DSC_0008_zpsaypakt9p.jpg"]afbeelding~][/URL]

En en en? Bevalt het weer?
Veel plezier ermee !
 
Terug
Bovenaan Onderaan