Thanks SLIJMOTO, geen grote verschillen dus.
Klopt... alleen de gewone evolutie-verbeteringen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks SLIJMOTO, geen grote verschillen dus.
Kort even voorstellen, ik ben Jurgen en lees volg dit Forum al een hele tijd. Ik rij zelf met een Kawasaki Versys 650 ABS uit 08/2007. Momenteel heeft de motor er 46800kmtjes opzitten en dit zonder ook maar 1 probleem. Ben er altijd zeeeeeer tevreden over geweest. hekaas heb ik het laatste jaar amper 1500km kunnen rijden wegens nooit tijd . Dus bij deze ga ik hem verkopen. Mochten jullie iemand kennen die een zeer goede Versys wenst te kopen, stuur maar door. Het is een Belgische motor en ik ben 2de eigenaar.
Ik hoop dat het niet verkeerd is wat ik doen door hem hier aan te bieden, indien zo mijn excuses en zal ik het meteen verwijderen.
Perfect onderhouden en complete Kawasaki Versys 650 ABS 46800km
-handvatverwarming
-top koffer
-vario scherm MRA
-gps + houder
-parkeerstand achter
-extra remblokken
-Givi tanktas (kleine)
-nieuwe extra achterband Michelin Pilot Road3 erbij, huidige kan nog 5000km mee
-recent groot onderhoud gehad 46000km
Motor is in Nieuwstaat! Vraagprijs is 2800€
Voor meer info 0491/715659 Jurgen
mm das iets te veel voor een pekelfiets.
Pekelfiets? die is echt wel in nieuwstaat nooit buiten gemogen als het regent, extreem goed onderhouden ik snap uw reactie niet, hoe kan je oordelen zonder een motor gezien te hebben
Hij bedoelt dat hij een pekelfiets wilt kopen zodat die van hem niet in de pekel rondrijdt. Hij bedoelt niet dat jouw fiets een pekelfiets is.
Voor de geïnteresseerden : mijn dealer heeft me vandaag wel bevestigd dat de 2017-2018 versie inderdaad beter ontkoppelt en schakelt dan de 2015-2016 versie, zonder echter aan te geven waarom dat zo is.... (die slipperkoppeling, misschien ?) .
En die befaamde lichtere krukas, dan ?
De journalisten merkten wel bijna allemaal dat de 2017-versie (opnieuw) levendiger was dan de 2015-2016 versie... bijna zoals voorheen (2007 tot 2014), schrijven ze...
De RDW vertelt me dat ze bij een keuring de Belgische papieren over nemen. Ze doen geen vermogensmeting dus er komt gewoon 35kw op mijn NL kentekenbewijs te staan. Mocht ik toch vol vermogen op mijn kenteken willen moet ik dit via de importeur laten terugwijzigen?
Kortom: als ik deze importeer staat hij op vol vermogen maar 35kw op het kentekenbewijs. Wat voor problemen zou ik hier mee kunnen krijgen?
Als je de verzekeraar uitdrukkelijk verwittigt dat de motor op vol vermogen staat, zou je in principe geen verzekeringstechnische problemen mogen hebben bij een onverhoopt ongeval...