Proficiat, maar daarvoor zou ik zelf geen 2018 machine laten staan... Er zijn immers toch continu kleine verbeteringen aan nieuwe jaargangen...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de bestickering op de tank en op de 2 zijkapjes naast de tank
heb na heeeeeel lang lezen op diverse forums en wikken en wegen tussen de 650 en de 1000 toch voor de 650 gekozen en hem gisteren besteld , de dealer is alleen nog aan het zoeken of ie ergens een 650 special edition vindt met de stickers van 2017 , en anders wordt het de bestickering van special edition 2018 , maandag weet ik het verdict . Alvast bedankt aan iedereen om me te helpen bij deze keuze voor de 650.
Was het al maar maandag
Waarom zou je zo'n verse inruilen tegen een nieuwe?Zit toch te twijfelen of ik mijn Kawa moet inruilen tegen een nieuwe.
Wat vinden jullie een acceptabele prijs om bij te betalen.
Huidig: '15 Tourer+ 16xxxkm
Nieuwe: '18 Grand Tourer.
Waarom zou je zo'n verse inruilen tegen een nieuwe?
Zit toch te twijfelen of ik mijn Kawa moet inruilen tegen een nieuwe.
Wat vinden jullie een acceptabele prijs om bij te betalen.
Huidig: '15 Tourer+ 16xxxkm
Nieuwe: '18 Grand Tourer.
We hebben hier iemand gehad met een overgevoelig voetje voor een gebruikte versnellingsbak () maar verder zou ik niet weten waarom je hem in zou moeten ruilen?
Ik zou zelf niet zo snel zo'n verse Versys met zo weinig km's inruilen.
Als je dat echter toch gaat dan, dan ben ik wellicht wel geïnteresseerd om hem over te nemen voor mijn meisje. Die is bezig met haar A en vind een Versys ook een mooie fiets.
Je mag dan natuurlijk ook een PM sturen.
Net terug van 4 daagse altes elefantentreffen. De versys heeft het erg te verduren gehad van de pekel en de vries temperatuur s'nachts minimum -4 en zelfs -10 de voorbije nacht. Was er in het aanrijden spiegelglad op de berg van de camping. ik geraakte de 1e dag niet boven dus dan de versys maar beneden laten staan om geen risico te lopen om met volle bagage en tent tegen de wereld te gaan liggen. 2e avond is het me wel gelukt door dat het gedooid en terug bevroren was de plat gereden sneeuw wat poreus geworden zodat ik met de straatband wel wat grip had. Moet volgend jaar kettingen of goede nopen band hebben. Nu lijkt het probleem met mijn knipperlichten opgelost heb er geen last meer van gehad toch raar dat het nu wel allemaal functioneert.
Reden daarvoor is dat de motor net terug is van de garage, was aangereden (zoals eerder in dit topic te lezen is).
En natuurlijk is hij goed gemaakt, mocht ook wel voor bijna 5000,- maar toch rij ik dan liever op een nieuwe...
Ik had 1 & 1 even niet opgeteld maar dan is de reden wel iets meer logica ja.
Had je wellicht zelf voor je hem liet repareren nog een beter deal gekregen ( Inruil wrak + schadebedrag) dan had de dealer hem in de loze uurtjes kunnen opknappen.
Maargoed...iets met mosterd na de maaltijd.
Dan lijkt het me een kwestie van wil je het betalen? Afschrijving is natuurlijk de 1e paar jaar het hoogste, maar dat weet je zelf ook al.
En? Wat is het geworden?
de 650 special edition grand tourer , de dealer is nog aan het zoeken of hij ergens de 2017 versie voor me kan vinden en anders wordt het de 2018 versie. De prijs blijft hetzelfde maar ik vind de bestickering van de 2017 net iets mooier dan die van de 2018 . Begrijp me niet verkeerd want de bestickering van de 2018 is ook wel mooi maar ik vind dat deze meer bij een jonger iemand past en de 2017 stickers passen dus meer bij mij (ouwe zak )
Ik ben "jong" en vind de 2017 versie ook mooier hoor!
Bij mij is ook de knoop door gehakt. 2018 Grand Tourer. Matgroen!
Was op voorraad, deze week zijn ze nog bezig met de beurs, maar volgende week zal de motor geleverd worden. Dus denk dat ik wel de eerste of tweede week van maart op de nieuwe rij
Iemand nog interesse in de standaard Dunlop Sportsmax D222? Bij mij gaan ze er af. Worden de MR5 of CRA3.