Thanks! Bevallen ze goed?
Die heb ik ook, de K01 althans.
Rejetten was niet nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die heb ik ook, de K01 althans.
Rejetten was niet nodig.
Thanks! Bevallen ze goed?
Vorige week de Hagon shock opgehaald en deze zaterdagochtend samen met een maat gemonteerd. Het verschil mag er wezen! De veer is bij kleine hobbeltjes zachter dan de oorspronkelijke in stand 5, maar bij grote hobbels merk je dat 'ie lang niet zover door zakt.
Van 't weekend met mijn exvriendin achterop naar Friesland geweest om daar wat te toeren. Het weer zat zondag helaas niet erg mee waardoor we doorweekt teruggekeerd zijn naar het hotel. De dag erop dan maar met een flinke omweg naar huis gereden. Prachtig! Keertje een drempel verkeerd ingeschat en er veel te hard overeen gereden, maar de veer hield zich prima. Contact tussen band en spatbord is er volgens mij niet meer geweest.
Enig nadeeltje aan de Hagon shock is dat de ring waarmee je 'm kunt verstellen wat laag zit, zodat je daar nu helemaal voor geen meter meer bij kunt, ook niet na verwijderen van het documentenbakje. Vooralsnog echter lijkt verstellen totaal onnodig.
Vandaag ff naar Texel geweest. Op de boot heel even gebabbeld met de eigenaar van een andere Vulcan 800. Hij was net als ik met vrouwlief achterop aan het toeren.
Hij had gaatjes in zijn uitlaat geboord zoals je dat vaker ziet. Viel mij nog mee wat dat aan lawaai produceerde.
Lekker dagje gehad. Enig nadeel was wel dat ik weer vrij voorzichtig over hobbeltjes moest. Met mijn exvriendin achterop moet de achterveer dus toch wat strakker. Nu met de nieuwe banden haal ik zelfs niet de maximale uitslag maar stoot de band tegen het spatbord. Zit daarom serieus te overwegen toch een veer met hpa te kopen. Kosten een klap geld maar scheelt een hoop geleuter met verstellen denk ik.
Dan zijn jullie ofwel heel zwaar ofwel er is iets mis met de motor
Na een groot aantal jaar weer terug in het zadel.....bloed kruipt waar het net gaan kan denk ik, erg blij met mijn nieuwe oude aanwinst......[afbeelding]
Ik smeer mijn ketting niet zo vaak omdat ik het nogal een gedoe vind... steeds dat ding een half metertje verrijden en inspuiten. Zeker nu ik bijna dagelijks woon-werk rijd met de VN800 lijkt het me toch wel verstandig dit iets vaker op te pakken.
Ik dacht eraan iets van een motorlift te kopen. Nu zie je op internet voor enkele tientjes al kleine liftjes als deze: Mini motorlift MW 50 500kg
Is zulks stabiel genoeg voor dat werk of kan ik beter wat meer uitgeven en een grotere kopen?
Hoe doen jullie dit?
investeer gewoon in een schaartafeltje kost 85 euro
heb je altijd plezier van ook als je de wieltjes er uit wil hebben
https/www.werktuigen.nl/ads/details/192627/barntools-motorfiets-krik-680-kg.html
Vastzetten.dag allemaal,
vraagje.
heb bij mij vn 800 de originele uitlaten ingekort. eigenlijk gewoon die dikke demper er afgezaagd. is het nu verstandig om een bevestigingen punt te maken voor die 2 korte pijpjes. of kan ik ze zo laten dat ze alleen op het blok vastzitten. of breken ze dan af. wie heeft er ervaring mee??