Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat nog een heel gedoe worden voor Marcel, ik heb al een paar maal contact opgenomen met PostNL
Zijn Z650 onderdelen 17 stuks staan nog altijd onaangeroerd in Australië, medewerkers zeggen gewoon te wachten beetje geduld hebben :( meer kunnen zij niet doen,blijkbaar ook geen contact op nemen met het distributie centrum daar beneden.
Als ik de klachten van andere gevallen lees,is zeven weken niets meer horen heel gewoon.
Het pakket is ook verzekerd,maar welke tijd gaat er voor staan eer zij eventueel de schade gaan vergoeden?
Nou ja geduld :( opbrengen dan maar.
In juni , als het weer mee zit daar moet de 650 gereed zijn? ik help het hopen. B|
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk mag je de foto gebruiken Roger 8-)
Hij is wel niet meer in mijn bezit maar er komt binnenkort nog wat anders lekkers :]
 
Huh ? :?

Kom ik een foto van een quickshifter tegen op een Z.... _O-
full
 
He, nog iemand die nog vertrouwen heeft in Marktplaats bieders ... :+

Nou Mathh, de aanbieder misschien wel......een leermoment zullen wij maar zeggen.
Maar natuurlijk kunnen er serieuze bieders tussen zitten,en krijgen deze een kans. :t
 
Tuurlijk mag je de foto gebruiken Roger 8-)
Hij is wel niet meer in mijn bezit maar er komt binnenkort nog wat anders lekkers :]
Super!
Ik ben uiteraard ook benieuwd naar je nieuwe lekkernij. Als ie Z1000-topic-waardig is zie ik 'm wel.
 
Blijkbaar een wakkere postbeambte in Australië heeft het voor elkaar gekregen dat het pakket vandaag in Austria aangekomen is.
Neem dus aan dat het het uiterlijk Vrijdag bezorgd wordt :}

Met dank aan Rob en al zijn moeite.
 
Ja en men stemt gewoon weer op de man welke iedere werkende 1000€ beloofd had ! geen geld meer naar griekenland! pensioenen omlaag ! belastingen omhoog! :N
Maar weer terug naar de kawa's :]

Gemiddelde stemmer heeft een kort geheugen.
Zo lang ze het klassieker rijden maar niet aan banden gaan leggen laat ik de rest maar komen.
Hoewel ik thuis aan het klussen ben is het vanmiddag tijd voor ontspanning :]
 
Groen links klinkt toch minder fijn dan groene kawa.
Het was mij het weertje wel vandaag..... :] :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan