Kawasaki Z1 900 Deel 9

Die Amerikaanse VIN stickers zijn altijd rechts aan het balhoofd, dat klopt dus wel.
Je kan ze online laten namaken via eBay, ik heb er hier ook nog één voor mijn voormalige Z900.....
 
Staan er zat te koop voor hoge bedragen, maar ik denk dat er maar weinig daadwerkelijk verkocht worden.
Ik volg wel eens de USA veilingen en om echt serieus geld er voor te vangen moet de motor 100% origineel zijn met
kloppende nummers, en het liefst met een geschiedenis er bij van vorige eigenaren en onderhoud of restauratie, anders leveren ze lang niet de hoge prijzen op. Echte verzamelaars stellen hoge eisen. In Nederland is de markt sowieso vrij klein, dus hopen op een Duitser of andere buitenlander met een vette beurs. ;)
De Z1B Is verkocht voor een mooi bedrag , en niet aan een Duitser of andere buitenlander met een vette beurs. :N
Maar aan een Nederlander met een leuke hobby, en wat geld achter de hand.:Y
Tis denk ik de manier hoe je de motor te koop aanbied .
En een Z1 100 % origineel die te koop aangeboden word gaat je veel te veel kosten om rijdend te krijgen, die vind je nergens , daar moeten altijd onderdelen voor aangeschaft worden om goed rij baar / betrouwbaar te krijgen .( denk maar aan bv de kabelboom )
 
En waarom is een Duitser of andere buitenlander met een vette beurs

blijkbaar iets slechts

?
Dat maak jij ervan, ik heb dat NIET gezegd :N
Als een Duitser of andere buitenlander ( een Belg bijvoorbeeld ) interesse had gehad en de prijs had willen betalen, dan was de Z1B daaraan verkocht, afkomst speelt geen rol, het gaat om de Euro's, en of het een liefhebber is , ja of nee.

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Jouw kneuterigheid blijft me verbazen... Je restaureert een Z1B - knap gedaan overigens - plant ermee te gaan rijden maar moeders de vrouw vindt het een te dure fiets dus moet ie de verkoop in. Als er iemand in dit topic iets te koop aanbiedt EIS jij dat er prijzen genoemd worden en wanneer JIJ hier dan met je fiets loopt te zeulen weiger je zelf een prijs te noemen. Dan kom je interessant doen dat de fiets verkocht is voor "een mooi bedrag" en zelfs dan wil je geen prijs noemen - mag niet van moeders of heeft koopman WilJan je geïnstrueerd? Nu ja, verder niet belangrijk. In het kader van de gezelligheid zal ik je voortaan negeren wanneer je hier je spruitjeslucht komt verspreiden.
 
Jouw kneuterigheid blijft me verbazen... Je restaureert een Z1B - knap gedaan overigens - plant ermee te gaan rijden maar moeders de vrouw vindt het een te dure fiets dus moet ie de verkoop in. Als er iemand in dit topic iets te koop aanbiedt EIS jij dat er prijzen genoemd worden en wanneer JIJ hier dan met je fiets loopt te zeulen weiger je zelf een prijs te noemen. Dan kom je interessant doen dat de fiets verkocht is voor "een mooi bedrag" en zelfs dan wil je geen prijs noemen - mag niet van moeders of heeft koopman WilJan je geïnstrueerd? Nu ja, verder niet belangrijk. In het kader van de gezelligheid zal ik je voortaan negeren wanneer je hier je spruitjeslucht komt verspreiden
Wat heeft moeders de vrouw de vrouw ermee te maken, motoren zijn mijn ding en niet dat van mijn vrouw die heeft haar eigen hobby's, waar ik mij ook niet mee bemoei, ieder moet doen wat hij of zij leuk vind, zo gaat dat hier bij ons.
Waar baseer jij in Gods naam je verhaal op.
Heeft koopman Wiljan je geinstrueerd ? wij hadden een afspraak dat de verkoop en afhandeling via hem ging , daarom heb ik hier geen prijs genoemd, duidelijk genoeg toch.
Ja , ik heb voor de Z1B voor een mooi bedrag gekregen ,heb je Vintage motorcycles niet benaderd om hem te kopen ? dan had je het geweten! Ben ik dan verplicht de verkoopprijs hier aan jou mede te delen ?
Jij vind het volgens mij wel heel erg belangrijk aan je reactie te zien .

Groetjes , fijne carnaval 🥸
 
He he, eindelijk weer eens lekker weer en een zonnetje, heb namelijk de pest aan regen 🤬
20240227_133206.jpg
Dus vandaag Ztje uit zijn hok gehaald en lekker wezen touren in de kop van noord Holland.
Na een poosje dan even opwarmen in de zon , heerlijk. Wel een echte bikkel gezien op de westelijke randweg Haarlem, die reed zonder handschoenen
 
He he, eindelijk weer eens lekker weer en een zonnetje, heb namelijk de pest aan regen 🤬
Bekijk bijlage 1978512Dus vandaag Ztje uit zijn hok gehaald en lekker wezen touren in de kop van noord Holland.
Na een poosje dan even opwarmen in de zon , heerlijk. Wel een echte bikkel gezien op de westelijke randweg Haarlem, die reed zonder handschoenen
Zeker mooi weertje gisteren (wel koud) Ik reed gisteren rond 16.00h op de randweg maar wel met dikke handschoenen aan ! (dus ik was het niet) Had wandelschoenen gekocht bij Declathon in Alkmaar. [vraag:waren er geen schoenenzaken in Haarlem ?] [ja hoor maar ik had zin in n ritje !] :]
 
Op Tweede Paasdag zal de politie in heel Nederland op grote schaal geluidscontroles voor motorrijders houden, waarbij direct bekeurd gaat worden. Op de landelijke actiedag zullen tijdens de de komende paasmaandag bij actieve geluidsmetingen op 62 meetpunten direct staandehoudingen volgen, maar tevens wordt er op 71 locaties gekeken of uitlaten wel van het verplichte E-keur zijn voorzien. Als dit niet het geval is volgt niet alleen een forse bekeuring (€ 1400,-), maar ook directe demontage van de illegale uitlaatdemper en mag de motorrijder dus niet verder rijden. De politie heeft 220 agenten vrijgemaakt voor de actiedag.
 
Zal lekker worden,rij ik met mijn zelf gefabriekte uitlaatje,zeer goed gedempt met hooguit 80db maar geen E-keur en dan zou ik van de weg worden gehaald+boete........tis Duitsland niet hoor.....alhoewel.......laat de politiek het maar niet horen......er zijn bv. al genoeg camera's en snelheidscontroles en ga zo maar door......:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan