Vooruit dan heb deze er neer gezet:Waarom zo´n "mooie" Kerstwens hier en bij het Z1 topic één zonder motorfiets
Z1000R ziet er best goed uit maar die bananenbrug vind ik nèt tè...........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vooruit dan heb deze er neer gezet:Waarom zo´n "mooie" Kerstwens hier en bij het Z1 topic één zonder motorfiets
Z1000R ziet er best goed uit maar die bananenbrug vind ik nèt tè...........
Is een Gpz 1100 uit '81 achterbrug komt uit een Appie RSV mille had er eerst een brug uit een zx10r in zitten maar deze is een stuk korter en daardoor stuurt ie veel beter misschien poeder ik m wel een keer zwart toont dan wat anders.waar komt die brug vandaan ik vind het ook niet echt passen maar wel netjes gedaan..
Bijzonder, maar voor een racefiets wel begrijpelijk. Minder massa, en vooral minder draaiende massa (massatraagheid en middelpuntvliedende kracht) is vooral in een racemotor wel handig.IET dus
Zijn race brommers. Volle Accu is genoeg voor een race.
Je wilt niet weten hoe snel een fiets op toeren komt zonder vliegwiel (en dus dynamo)
GEEN dynamo´s dus op deze fietsen
Is een Gpz 1100 uit '81 achterbrug komt uit een Appie RSV mille had er eerst een brug uit een zx10r in zitten maar deze is een stuk korter en daardoor stuurt ie veel beter misschien poeder ik m wel een keer zwart toont dan wat anders.
was dat oorspronkelijk zo n injectie fiets of kwam die later????
ik meen al de de brug uit een mille kwam maar was er niet zeker van...leuk...zwart zou hem beter staan denk ik...meer 1 geheel dan...denk ik...
was dat oorspronkelijk zo n injectie fiets of kwam die later????
ik meen al de de brug uit een mille kwam maar was er niet zeker van...leuk...zwart zou hem beter staan denk ik...meer 1 geheel dan...denk ik...
Achterbruggen van de RSV Mille zijn er bij overvloed aangezien daar veel problemen mee waren en per kilo onder garantie vervangen werden
ach weet je...kawasaki cloned zelf de ene na de andere imitatie van hun eigen modellen...
zrx is een cloon van de eerder 1000r lawson rep...en niet te vergeten die z900/z1000 cloon de 1100 zephyr
een konstante herhaling van zetten bij kwawa dus wat is dan nog een cloon als de officiele modellen al klonen zijn???
wat kan er nu mis gaan met een achterbrug
RSV Mille achterbruggen scheurden erg snel in het verleden. Gelukkig voor jou was dat bij het oude model
ach weet je...kawasaki cloned zelf de ene na de andere imitatie van hun eigen modellen...
zrx is een cloon van de eerder 1000r lawson rep...en niet te vergeten die z900/z1000 cloon de 1100 zephyr
een konstante herhaling van zetten bij kwawa dus wat is dan nog een cloon als de officiele modellen al klonen zijn???
Bijzonder, maar voor een racefiets wel begrijpelijk. Minder massa, en vooral minder draaiende massa (massatraagheid en middelpuntvliedende kracht) is vooral in een racemotor wel handig.
Wist niet dat dit men deed, maar als de accu genoeg capaciteit heeft voor een heat is het een mooie oplossing.
Weer wat geleerd.
Hoi Geurt,Hallo allemaal,
Voor mijn Kawasaki KZ1000 J zoek ik een voorspatbord en kettingkast. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen?
Groeten,
Geurt
Is jullie trouwens aan de Sanctuary Z1 die Marcel recent plaatste opgevallen dat het heel goed mogelijk is een oliekoeler op een Z te monteren en de leidingen een stuk subtieler weg te werken dan buitenom te leiden? Eigenlijk valt het daardoor juist niét op. In mijn ogen een veel 'rustiger' beeld zo waarin het blok mooier blijft.
Die verbouwde Z's vind ik ook mooi om te zien als het netjes is gedaan hoor, maar misschien ben ik iets te veel iemand die de Z zoals ie van de band is gerold eigenlijk al supermooi vindt. [afbeelding]
Zoiets??Op mijn Z1-R liepen de leidingen over de klepdeksel en dan van boven in de koeler die ietsje lager hing. Zag je de leidingen nog minder