Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit eraan te denken op de stepjes van mijn z '05 eraf te halen..
Zijn er losse beugels? te koop om de uitlaat vast te zetten? ik zag er eentje maar die was voor een 07 model dacht ik.

ik heb er nog eentje liggen...

http://www.marcomoto.nl/kawasaki/ergalaccessoireskawasaki/dempersteunracekawa.html

zelf gebruik ik hem niet... vind de pasvorm niet geweldig icm mijn laser duo tech die ik nu heb. de hoeken zijn net wat te groot, en moet er weer een vulbus tussen. aangezien ik nu een high mount laser x-treme heb liggen gebruik ik hem sowieso niet meer.

maar mocht je intresse hebben mag je hem wel van me overnemen... voor 25 euri's stuur ik hem naar je op. PB me maar :)
 
Succes met 't kasteeltje! *O*

Het volledige revalideren zal waarschijnlijk nog wel een paar maanden in beslag nemen, vanaf maandag wordt ik weer onder handen genomen door de fysiotherapeut :Y

Veel dingen gaan nu al goed (bedrust + koffie O-) , en ik ben veel aan 't wandelen.
't Enige waar ik nu nog moeite mee heb is zitten (maakt niet uit of het op de bank of achter de komploeter is), ik heb dan 't gevoel of m'n kop een beetje los op m'n nek zit, en dan worden alle spieren voor m'n gevoel een beetje te veel aangespannen '(
Klopt misschien ook wel dat m'n kop een beetje los zit, want ik hoorde pas gisteren van de chirurg dat ze een van de tussenwervels hebben verwijderd :/


Wanneer moet jij onder het mes? :?

}
Een tussenwervel ertussenuit? Dan heb je een beetje ruimte over.....

En wanneer ik aan de beurt ben; Ze vertelden me vorige week dat het vrijwel 100% zeker niet in maart gaat gebeuren. Dus wordt het April...helaas.
 
't Gaat met de dag beter :Y , ik heb alleen een beetje last van m'n nek als ik zit, maar wanneer ik loop heb ik totaal geen last!
De operatiewond is inmiddels ook al helemaal dicht *O*


Ik heb echt geen klagen, het herstel verloopt stukken voorspoediger dan ik van tevoren had verwacht! *O*

goede morgen :W

goed te lezen dat het beteer gaat met je... hopelijk kan je straks weer lekker op je triple :]

zaterdag ook weer wat benodigd heden gescoort voor het komend siezoen...nieuw pakkie en laarsjes *O* *O* *O* *O* *O* *O*

had gisteren eigenlijk een fototje willen maken maar daar werd op zondag ochtend om half 9 bruut een stokje voor gestoken... moeders belde op dat mijn vader met hart ritme storenis in het zieken huis was op genomen zaterdag nacht, dus de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten en gewacht... hij ff fietsen gelukkig zonder problemen. gelukkig mocht hij weer naar huis met de nodige medicijnen.
 
Laatst bewerkt:
goede morgen :W

goed te lezen dat het beteer gaat met je... hopelijk kan je straks weer lekker op je triple :]

zaterdag ook weer wat benodigd heden gescoort voor het komend siezoen...nieuw pakkie en laarsjes *O* *O* *O* *O* *O* *O*

had gisteren eigenlijk een fototje willen maken maar daar werd op zondag ochtend om half 9 bruut een stokje voor gestoken... moeders belde op dat mijn vader met hart ritme storenis in het zieken huis was op genomen zaterdag nacht, dus de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten en gewacht... hij ff fietsen gelukkig zonder problemen. gelukkig mocht hij weer naar huis met de nodige medicijnen.

gelukkig niks ernstigs dan, tenminste ga ik vanuit alsie al naar huis mag. :)

Wat voor pak hebbie nu gekogt dan? :P
 
Heb je nix zinnigs te zeggen? :?

[...]

~[/quote]


ja zeker wel !!

Van harte beterschap Pina, hoop voor je dat je snel mag herstellen.. :Y :Y :Y :Y

Zwaar klote als iemand met zijn gezondheid loopt te kwakkelen, heb dit een aantal jaren geleden ook mogen ondervinden.. :(
 
waar kank ergens banden halen voor de z1000 uit 2008?
en erop laten leggen :P (beetje voordelig dus hehe)
agterband is opzig aan vervanging toe dusjah.

ojah ehmm welke band kank het beste nemen, welk type?
 
Laatst bewerkt:
waar kank ergens banden halen voor de z1000 uit 2008?
en erop laten leggen :P (beetje voordelig dus hehe)
agterband is opzig aan vervanging toe dusjah.
ojah ehmm welke band kank het beste nemen, welk type?
'Service elektronica niv.4'
Zo'n opleiding en dan zulk Nederlands weten te produceren, da's knap... :N


:+
 
waar kank ergens banden halen voor de z1000 uit 2008?
en erop laten leggen :P (beetje voordelig dus hehe)
agterband is opzig aan vervanging toe dusjah.

ojah ehmm welke band kank het beste nemen, welk type?

misschien dat je "kank" weg kunt laten. Is en blijft toch een afkorting van een naar woord wat voor sommige kwetsend is. Ben ook een brabo maar past niet in ons taalgebruik.
Fijne carnaval nog
 
goede morgen :W

goed te lezen dat het beteer gaat met je... hopelijk kan je straks weer lekker op je triple :]

zaterdag ook weer wat benodigd heden gescoort voor het komend siezoen...nieuw pakkie en laarsjes *O* *O* *O* *O* *O* *O*

had gisteren eigenlijk een fototje willen maken maar daar werd op zondag ochtend om half 9 bruut een stokje voor gestoken... moeders belde op dat mijn vader met hart ritme storenis in het zieken huis was op genomen zaterdag nacht, dus de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten en gewacht... hij ff fietsen gelukkig zonder problemen. gelukkig mocht hij weer naar huis met de nodige medicijnen.


dat is gelukkig goed afgelopen dan.
 
waar kank ergens banden halen voor de z1000 uit 2008?
en erop laten leggen :P (beetje voordelig dus hehe)
agterband is opzig aan vervanging toe dusjah.

ojah ehmm welke band kank het beste nemen, welk type?
ik denk dat de meeste hier met mpp's rijden of de mpp 2ct.
deze zijn overigens wel prijzig.
er zijn er ook verschillende de met bridgestone rijden,wel type weet ik niet.
maar er gaan vast nog wel meer mensen reageren.
 
misschien dat je "kank" weg kunt laten. Is en blijft toch een afkorting van een naar woord wat voor sommige kwetsend is. Ben ook een brabo maar past niet in ons taalgebruik.
Fijne carnaval nog

kank is afkorting van kan ik.
m'n opa is overleden aan kanker dus daar zalk niet mee spotten, maar zal er op letten voor sommige zich het aantrekken ;)
 
waar kank ergens banden halen voor de z1000 uit 2008?
en erop laten leggen :P (beetje voordelig dus hehe)
agterband is opzig aan vervanging toe dusjah.

ojah ehmm welke band kank het beste nemen, welk type?

ik denk dat de meeste hier met mpp's rijden of de mpp 2ct.
deze zijn overigens wel prijzig.
er zijn er ook verschillende de met bridgestone rijden,wel type weet ik niet.
maar er gaan vast nog wel meer mensen reageren.

Zoals Knutsel al zegt rijden de meeste op MPP's. Ik ga zelf de overstap naar MPP's ook doen zodra dit setje op is.
Ik rij nu bridgestone BT016(voor) en 021(achter). Achter rij is wat harder omdat ik veel woon/werk verkeer doe. Heb namelijk geen zin om om de haverklap een nieuwe band te moeten halen.

Ik ben zeer tevreden over de Bridgestone iig :Y
 
goede morgen :W

goed te lezen dat het beteer gaat met je... hopelijk kan je straks weer lekker op je triple :]

zaterdag ook weer wat benodigd heden gescoort voor het komend siezoen...nieuw pakkie en laarsjes *O* *O* *O* *O* *O* *O*

had gisteren eigenlijk een fototje willen maken maar daar werd op zondag ochtend om half 9 bruut een stokje voor gestoken... moeders belde op dat mijn vader met hart ritme storenis in het zieken huis was op genomen zaterdag nacht, dus de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten en gewacht... hij ff fietsen gelukkig zonder problemen. gelukkig mocht hij weer naar huis met de nodige medicijnen.

Gelukkig allemaal met een sisser afgelopen nu *O*
 
Zoals Knutsel al zegt rijden de meeste op MPP's. Ik ga zelf de overstap naar MPP's ook doen zodra dit setje op is.
Ik rij nu bridgestone BT016(voor) en 021(achter). Achter rij is wat harder omdat ik veel woon/werk verkeer doe. Heb namelijk geen zin om om de haverklap een nieuwe band te moeten halen.

Ik ben zeer tevreden over de Bridgestone iig :Y


Ik ben ook aan een nieuwe achterband toe en wil de MP Road gaan proberen.
Met dezelfde reden als wat jij over je Bridgestones, de Road is wat "slijtvaster" dan de Power.
 
waar kank ergens banden halen voor de z1000 uit 2008?
en erop laten leggen :P (beetje voordelig dus hehe)
agterband is opzig aan vervanging toe dusjah.

ojah ehmm welke band kank het beste nemen, welk type?


bridgestone bt 016 !! voor en achter. *O* *O*

super veel grip, en het mooie is de 5 compounds.
hoe platter je gaat des te meer grip je hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan