Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey iedereen,

Ik zit met een vraag. Ik ben de originele achterspatbord met kentekenplaathouder aan het verwijderen om een mooier uitziende kentekenplaathouder te monteren. Het gaat om een Z750 uit 2005.

Het liefst wil ik niets beschadigen dus ik vraag hier even wat voor de zekerheid:

Ik heb 4 bouten losgemaakt onder mijn bijrijderszitje. Daarnaast heb ik de knipperlichten en de kentekenverlichting losgemaakt.

Het geheel is nu al aardig los, maar volgens mij moet er ergens nog 1 of 2 schroeven uit het zicht zitten. Ik hoop niet dat ik andere kappen o.i.d. moet verwijderen.

Weten jullie waar die laatste bevestigingspunten zitten? misschien fotootje ofzo?
 
34pk B| _O- , moet die uitlaat ook wel geven dat blauw maakt hem 34pk langzamer dus nu loopt hij gewoon standaard ?:P })

edit: de bos is 2kg :P en de leovince 2.32kg :P ahahaha scheelt weer snelheid :P extra gewicht

Die 34 PK is net zo'n greep uit de lucht als jouw 8,4 PK volgens mij... Is toch ook gewoon een slipon. En die 300 gram merk je niet hoor, wat een onzin. Ik krijg altijd de kriebels als mensen lopen te pochen over PK's. Niemand die het volle pakhuis altijd nodig heeft. Als je een dag in de Eifel gaat rijden, moet je de seconden, ja seconden, per dag eens tellen dat je meer dan 100 PK gebruikt. Dat zal bij een 750 al wat moeilijker zijn omdat er al niet veel meer zijn, maar ook bij een R1 gebruik je ze niet hoor!
 
om te relativeren

Z750-standard.jpg


Z1000-standard.jpg


bijna vergeten

07_Z1000.jpg
 
Laatst bewerkt:
die standaard van de z1000 zijn idd mooi, die van de z750 vind ik maar niks :P vandaar de vervanger :P, en de gp pro geeft inderdaad een super geluidje :P, toen ik op zoek was naar een motor had ik in uithoorn het showmodel gehoord :P, een witte z750 2010 met alles erop en eraan inclusief de gp pro, porno uitlaatje :)
 
Ik snap d'r niets meer van met dit K*t weer, 2 dagen denk ik met droog weer weg te rijden en op 't moment dat je dan 100meter weg bent begint 't te regenen . . En op 't moment dat je terug binnen stapt stopt het weer met regenen :S

Just my luck ..


Oja uitlaten, ik heb dan wel de 2004Z maar heb d'r een ixil opgeschroeft lijkt een beetje op de Boss, heb alleen geen pic bij de hand komt morgen wel ffies.
 
zo motortjuh in het sop gezet, zusje spoelt hem af :P, hopelijk spuit ze me uitlaat nu niet vol met water :P, had ze vorige keer ook gedaan.... toen was ik wel boos :P moest ik me onderkuip etc er alle maal afhalen om de uitlaatconstructie te demonteren om het water eruit te krijgen!!!!!!
 
Hey iedereen,

Ik zit met een vraag. Ik ben de originele achterspatbord met kentekenplaathouder aan het verwijderen om een mooier uitziende kentekenplaathouder te monteren. Het gaat om een Z750 uit 2005.

Het liefst wil ik niets beschadigen dus ik vraag hier even wat voor de zekerheid:

Ik heb 4 bouten losgemaakt onder mijn bijrijderszitje. Daarnaast heb ik de knipperlichten en de kentekenverlichting losgemaakt.

Het geheel is nu al aardig los, maar volgens mij moet er ergens nog 1 of 2 schroeven uit het zicht zitten. Ik hoop niet dat ik andere kappen o.i.d. moet verwijderen.

Weten jullie waar die laatste bevestigingspunten zitten? misschien fotootje ofzo?

ik weet het niet zeker,maar volgens mij zitten er onder de passagierszit nog wat bevestigingen.

Het beste kom je erbij door de hele kont eraf te halen,zijn 6 pinnetjes en 2 inbusboutjes,dan kan je er goed bij.
 
Ja ik heb er zelf 1 opzitten op mijn z750 uit 2009, ziet er super goed uit en klinkt ook geweldig.
Zorg er alleen wel voor dat je je servomotor vast zet voor je de motor op contact zet.
Er zat bij mij alleen geen beugel bij, dus ik heb nu een constante foutmelding van mijn injectie.

Als je nog foto's wil zien moet je het me maar laat weten.

groeten Hans

Hey Hans,

Als je de foto's zou willen sturen graag ben benieuwd. Waar heb deze bestelt ? En heb je hem zelf gemonteerd of laten doen ?

Groet,
Rick
 
Laatst bewerkt:
zo motortjuh in het sop gezet, zusje spoelt hem af :P, hopelijk spuit ze me uitlaat nu niet vol met water :P, had ze vorige keer ook gedaan.... toen was ik wel boos :P moest ik me onderkuip etc er alle maal afhalen om de uitlaatconstructie te demonteren om het water eruit te krijgen!!!!!!


gat boren in laagste punt, aftap puntje van maken *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan