Kawasaki Z1000 Z750[s][r] Kart-ouwehoer avond

Wanneer gaan we karten?

  • Een vrijdag in December 2012

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een zaterdag in December 2012

    Stemmen: 12 57,1%
  • Een vrijdag in Januari 2013

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een zaterdag in Januari 2013

    Stemmen: 8 38,1%
  • Een vrijdag in Februari 2013

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een zaterdag in Februari 2013

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Bedankt mannen, het was gezellig! En voor de eer om als rijdend obstakel *O* voor enig oponthoud te zorgen 8-)
 
Ik ga vandaag terug.

Mijn helm op de bar laten staan!

Heeft iemand van jullie hem toevallig in veiligheid gebracht? Ik heb al gebeld maar nog geen reactie gehad.

De helm stond samen met andere helmen op het lage deel van de bar. Zwarte bandit met donker vizier.


Ondanks dit me prima vermaakt.

Gr. Ron
 
Ik ga vandaag terug.

Mijn helm op de bar laten staan!

Heeft iemand van jullie hem toevallig in veiligheid gebracht? Ik heb al gebeld maar nog geen reactie gehad.

De helm stond samen met andere helmen op het lage deel van de bar. Zwarte bandit met donker vizier.


Ondanks dit me prima vermaakt.

Gr. Ron
dennis heeft m mee genomen
 
Ik ga vandaag terug.

Mijn helm op de bar laten staan!

Heeft iemand van jullie hem toevallig in veiligheid gebracht? Ik heb al gebeld maar nog geen reactie gehad.

De helm stond samen met andere helmen op het lage deel van de bar. Zwarte bandit met donker vizier.


Ondanks dit me prima vermaakt.

Gr. Ron

Heb hem meegenomen, zie mail.
 
Filmpjes volgen..
Zojuist van de camera gehaald, opwarmheat en de finalerit zijn gelukt. Echter het filmpje van de 2e heat, de kwalificatie heat lijkt corrupt te zijn. Nu maar eens op zoek naar wat kennis op het gebied van gopro en mp4.

Aan de bestandsgrootte te zien is het filmpje wel gelukt (3,8 GB) , maar is de header kaduuk.. Iemand hier ervaring ermee?
 
Heb hem meegenomen, zie mail.


en gelijk een projectje van gemaakt ?

skd-gladiator-spiked-helmet-with-stand-special-price-hl-102.jpg


en natuurlijk nog bedankt voor het regelen via deze MF weg.
 
Filmpjes volgen..
Zojuist van de camera gehaald, opwarmheat en de finalerit zijn gelukt. Echter het filmpje van de 2e heat, de kwalificatie heat lijkt corrupt te zijn. Nu maar eens op zoek naar wat kennis op het gebied van gopro en mp4.

Aan de bestandsgrootte te zien is het filmpje wel gelukt (3,8 GB) , maar is de header kaduuk.. Iemand hier ervaring ermee?
nope
 
Filmpjes volgen..
Zojuist van de camera gehaald, opwarmheat en de finalerit zijn gelukt. Echter het filmpje van de 2e heat, de kwalificatie heat lijkt corrupt te zijn. Nu maar eens op zoek naar wat kennis op het gebied van gopro en mp4.

Aan de bestandsgrootte te zien is het filmpje wel gelukt (3,8 GB) , maar is de header kaduuk.. Iemand hier ervaring ermee?
Zijn ze al ergens te zien?
Die kapotte header is eventueel te corrigeren met hex editor, maar dan moet je wel weten hoe de header er uit moet zien.

wat verder gekeken
Photos des familles Barnig

Data Go Round Lab

misschien helpt dat
 
Laatst bewerkt:
poeh hey daar was ik weer. Een weekje ziek geweest... Ja mede door het feit dat Milenko eerste was en ik net niet..

Anyhoes hier vast een eerste linkje. Betreft de geniale prijsuitreiking aan het einde.
Is alleen geupload zonder verdere bewerkingen. Voordat ik daar handig in ben zal ik eerst mij computer eens moeten upgraden en flink aan de leer moeten...

De 2de heat is het bestand nog onbruikbaar van. Bultie thanks voor de tips, zal eens kijken. Maar met hex editor aan de slag gaat me denk ik net iets te ver aangezien je dan idd goed moet weten waarmee je bezig bent. :-)

Prijsuitreiking...

.. oh en kwaliteit in minder licht valt tegen.. daarnaast kwam ik er ook achter dat het handig was geweest om de behuizing en vooral de lens van binnen schoon te maken.. was een beetje vies :( ..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan