Kawasaki Z1000-Z750[s][r]-Z800[e] Zetjes Voorjaarsrit 2014

Wanneer?

  • Zondag 11-5

    Stemmen: 6 31,6%
  • Zondag 18-5

    Stemmen: 10 52,6%
  • Zondag 25-5

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb trouwens ook wel zin in een ritje na de koffie :] Ik wil best meedenken voor de route en een route bestandje maken, maar ik ben niet zo bekend met het Utrechtse wegennet.
 
denk dat ik ook mee ga. heb om 17u afgesproken in schoonhoven, maar daar zitten we volgens mij wel redelijk in de buurt.
 
Shit, niet goed in m'n rooster gekeken. Moet de 27e wel werken. Veel plezier in ieder geval voor diegene die wel gaan!!
 
Balen man. Ik had me al tijd geleden opgegeven voor de algemene voorjaars rit van mf.
Die is ook de 27de...

Ik kan wel op de 13de
 
Laatst bewerkt:
Ik ga toch proberen om er te zijn, lijkt me wel leuk een ritje met allemaal Z'tjes!
 
De 27ste krijgt ajax zijn 33ste landskampioenschap of ben ik nu heel vervelend? :)

Ik ga waarschijnlijk met wat vrienden naar Amsterdam, maar als dat vervalt ben ik ook van de partij.
 
Gezien de weervoorspellingen opteer ik voor een andere data, wat is ieders gedachte hierover?
 
verplaatsen vind ik jammer maar rijden in de stortregen vind ik ook niks, dus welke dag wordt het? (alles behalve 4 mei natuurlijk :+ )
 
Mooi, dan kan ik m'n nieuwe bandjes nog even op m'n gemak 'inrijden' als het niet zo achterlijk hard blijft regenen -O-
 
Wederom, gezien de weersomstandigheden lijkt nu de 18de de beste datum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan