Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
ik zag op de eerste pagina een foto van de z750 van rvw30 (ex-Z750).


1-Wie kan mij vertellen wat voor windscreen hij voorop op z'n motor heeft, en waar zoéén te koop is???




2-(p.s. Ik ben bezig met het registreren bij imageschack, dus zal snel een foto posten om kleur te bekennen.)

Alvast Welkom

1-Zou het niet weten. -O-
2-Ben geduldig :)
 
met de 190/50 gaat het inderdaad ook, echter met de 190/55 heb ik nog geen uitstapjes gevoeld of andere eigenaardigheden, al met al een veel comfortabeler gevoel. *D

en inderdaad je moet het wel hebben van iemand die achter je aan rijdt en hier ook oog voor heeft, zelf ben ik nog niet in staat om gelijktijdig even achterom te kijken terwijl het gas er vol op staat. (misschien als ik wat meer ervaring krijg) O-)

})
ik heb het van jou inderdaad een gezien in de eiffel ik zag het omdat ik bij jou daar op let, want ik weet op dat moment dat je daar voor gaat .trouwens vorig jaar eiffel deed je het toch ook en dat was dacht ik met een 190/50 band ,alvast fijne vakantie gewenst andre.
 
ik heb het van jou inderdaad een gezien in de eiffel ik zag het omdat ik bij jou daar op let, want ik weet op dat moment dat je daar voor gaat .trouwens vorig jaar eiffel deed je het toch ook en dat was dacht ik met een 190/50 band ,alvast fijne vakantie gewenst andre.


en bedankt alles is bijna gereed.

voor een ieder die ook gaat alvast een fijne vakantie.

gr. dnbok
 
~
De camera is een Oregon Scientific die ik via Ibood.nl heb gekocht voor 60 euro. Dit is de goedkope versie. Bij de duurdere uitvoering heb je achterop een display waar je kan zien wat je filmt bij deze is dat niet zo.
Hier een linkje waar beide camera's staan, Camera kopen? | Al vanaf € 49,00

Het beeld gaat wel maar verwacht er niet teveel van voor die 60 euro ;)
Het geluid is bagger maar dat hoor je wel in het filmpje.
De memorycard die erin gaat is een Mini SD.

Na lang uploaden dan eindelijk een eerste filmpje. Het stelt niet veel voor en best saai eigenlijk maargoed het is iig iets. Ik moet me er maar eens in gaan verdiepen hoe ik kan knippen in filmpjes en de saaie stukken eruit te halen.

Fftzz hier is dan het filmpje waar je geduldig op heb zitten wachten ;)
[
/quote]


Thanx !
:}
 
Welkom en Gefeliciteerd, en veel plezier met je Z-et.

En ach dat windvangen helpt alleen een beetje om wat meer de toegestane snelheid aan te houden O-)

Dank je!

_O- Dat klopt wel inderdaad, bij 120 zit je relax op de motor en zonder problemen.
Gister een stukje op de A4 200 gereden maar dat was goed vast houden. :/
 
ik wilde je komen halen, miste je al hier

-O- :N


:+


Om de een of andere reden durf ik hier niet goed meer te posten want ik strijk altijd tegen jullie haren in.

Ik zal het nog eens proberen.

Krijg je dit standaard bij aankoop van een Kawa om de jeuk weg te krijgen vanwege de miskoop. :+

full
 
Om de een of andere reden durf ik hier niet goed meer te posten want ik strijk altijd tegen jullie haren in.

Ik zal het nog eens proberen.

Krijg je dit standaard bij aankoop van een Kawa om de jeuk weg te krijgen vanwege de miskoop. :+

[afbeelding]
nne, dit is standaard onderdeel bij trijumph levering, kan je je toch een beetje ons maatje voelen zonder dat de anderen het zien.

_O-
 
2 zielen 1 gedachte, in had niet de moed om het stukje huisvleit gelijk al af te kraken daarop (ben blij dat jij dat wel doet)

zelf zou ik een positie kiezen onder het blok zo langs je wiel naar achteren, om de strepen te vereeuwigen.

en volgens mij zit er een afstand bediening bij welke je ergens met een stukkie klittenband o.i.d. kunt vast maken.

:Y

Schroom niet om commentaar te geven. Ik kan wel tegen een stootje en kritiek is niet erg;)
Met andere inbreng kan het altijd nog verbeterd worden. Ik ben ook maar een beginnend hobbyist prutser :P

Het probleem is dat het ruitje zo hoog is dus je moet wel de hoogte ergens in.

En wat hebben jullie met strepen trekken :? :P

Ga het huis schilderen ofzo, dan kan je genoeg strepen trekken :+


Maar hoe wil je de achterkant filmen vanaf het blok want ik heb een bellypan erop. Dus dat neemt aardig wat ruimte en mogelijkheden in beslag voor een camerasteun. En dan komt er alsnog iets op waarmee je voetgangers kan spiezen }) .

Maar kom maar met ideeen dan kan dat ook nog gefabriceerd worden voor de broodnodige variatie :Y


he ik was jullie kwijt. :+

Shit we hebben ons niet goed genoeg verstopt B| :+


He he en ik maar wachten, vind 't beeld er goed uitzien.
Alleen zoals je zegt wat zonde van het geluid.

Het geluid is echt jammer dat klopt.
Maar ik ga eens proberen om een stukje schuimrubber over de microfoon te plakken om het windgeruis te dempen. Weet niet of dat echt zal helpen maar niet geschoten is altijd mis.

Wordt vervolg dus.


Schijnt juist zo te zijn dat vrouwen daar veel beter in zijn. :Y toch :)

Mij is verteld dat vrouwen meer geduld hebben. Dat is een vereiste voor zoiets dus als een vrouw dit doet kan het niet mislukken :Y



Graag gedaan ;)


_O-

Moet ik inderdaad aankomende week voor gaan kijken, zie namelijk niet wat er allemaal achter mij gebeurd...

Komt dan een originele terug of dan meteen andere mooie spiegels?


Ah, zelfs stukje bij Emmen zie ik 8-)

Jaja en ben nu bezig met een stukje Rietlanden. Alleen zat er een auto voor me en was de weg nat.
Volgend weekend een 2de poging doen en dan hopelijk met droog weer.

En ik las in het CERT topic dat er een toekomstig Zetter aan zit te komen ;)
Gaaf hoor! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik was al bang het ritje vanmorgen gemist te hebben, maar begrijp dat dit verschoven is naar 30 augustus. Miss on vakantie.

Ik heb nog een vraag omtrent het opschakelen.
Kom van de ER 5 af en vraag me af wanneer jullie dit paard schakelen. Neem aan dat dit afhangt waar je rijd.
Ik zou dus graag willen weten met welke toerental je schakelt.
Ik heb een test van de Z750 gelezen waarin ze bij de 7000 toeren opschakelde.

Ben benieuwd.
 
tja wanneer schakel ik..........

meestal tussen de 5k en 8k,soms bij 11k.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan