kawasaki z800

doe er anders zo'n valrekje op net als bij het lessen.

Nog een topkoffer misschien? -O-

Beetje gekheid hoor, maar zoals je merkt ben ik geen liefhebber van dat soort zaken, maar ieder zijn meug hoor!

beetje stoere uitlaat staat wel in plaats van de lompe originele uitlaat (ik heb er hier nog een in de aanbieding, maar gek genoeg raak ik hem niet kwijt!)

veel plezier iig met de Z!
 
doe er anders zo'n valrekje op net als bij het lessen.

Nog een topkoffer misschien? -O-

Beetje gekheid hoor, maar zoals je merkt ben ik geen liefhebber van dat soort zaken, maar ieder zijn meug hoor!

beetje stoere uitlaat staat wel in plaats van de lompe originele uitlaat (ik heb er hier nog een in de aanbieding, maar gek genoeg raak ik hem niet kwijt!)

veel plezier iig met de Z!

:^
 
doe er anders zo'n valrekje op net als bij het lessen.

Nog een topkoffer misschien? -O-

Beetje gekheid hoor, maar zoals je merkt ben ik geen liefhebber van dat soort zaken, maar ieder zijn meug hoor!

beetje stoere uitlaat staat wel in plaats van de lompe originele uitlaat (ik heb er hier nog een in de aanbieding, maar gek genoeg raak ik hem niet kwijt!)

veel plezier iig met de Z!
welke uitlaat heb je in de aanbieding dan?
 
De originele, in een heeeele grote doos ;)

Ik heb er uiteraard de Akra onder van de performance kit, de originele heb ik dus over en gebruik ik dus niet.
 
Nog steeds veel plezier met de Z hoor, hoewel vorige week wel even een WTF momentje gehad,

Kom enthousiast op een rotonde afrijden, wilde even ferm op de hohouwers gaan staan, blokkeerde toch mijn achterwiel! :?
Mooi streepje getrokken van twee meter, maar verwachte dat toch niet!

Had ik toch blijkbaar een ander idee van de ABS

verder veel lol hoor! we rijden regelmatig een leuke tour met als vast onderdeel een of andere ijswinkel.

Misschien een leuk idee voor een toertocht, een ijswinkeltoertochtextraspeciaal *O*
 
K heb de z gisteren opgehaald effe getourd na een keer de motor hebben uitgezet en daarna weer verder rijden ging het kraantje opeens branden? En wel blijven branden
Dus ik dacht k zet even de motor uit en aan was het opeens weg. Dus vandaag weer effe getourd en effe wezen tanken en weer verder kwam het kraantje weer terug!
Weer aan en uit en weer weg?
Iemand bekend met dit probleem??
Heb wel een performance kitje erop en er staat pas 130 km op de teller (zelf gereden)
 
Laatst bewerkt:
K heb de z gisteren opgehaald effe getourd na een keer de motor hebben uitgezet en daarna weer verder rijden ging het kraantje opeens branden? En wel blijven branden
Dus ik dacht k zet even de motor uit en aan was het opeens weg. Dus vandaag weer effe getourd en effe wezen tanken en weer verder kwam het kraantje weer terug!
Weer aan en uit en weer weg?
Iemand bekend met dit probleem??
Heb wel een performance kitje erop en er staat pas 130 km op de teller (zelf gereden)
nee nooit van gehoord!! zou toch even je dealer bellen.
 
Mijn z800
10289950_10152469994054382_5451364913995073880_n.jpg
 
Mensen :W

Hoe is het hier?

Ik heb na 2500km 2 weken geleden besloten de z800 te koop te zetten,
Niet helemaal de motor zoals ik hem wil (niks afdoen aan de motor)
dus mocht iemand er nog 1 zoeken *D
 
Hey iedereen

Ff voorstellen: ben een maffe belg van 29 jaar en hoop tegen 4/06 men Z800E te kunnen ophalen bij de dealer. :]

- Groen/zwarte versie
- Volledige performance kit (gratis) (Akra-uitlaat, smokescreen, motorspoiler, etc)
- Alarm-installatie
- Gear indicator
- Verlagingskit (ben slechts 173cm)
- en ... de o-zo-lelijke motorvalblokken '(

Totaalpakket voor 8.500EUR en ondertussen krijg ik ook nog wat voor men oude Yamaha R125. :P

Topic hier van voor naar achter en terug gelezen (wat moet je anders als je nog zo lang moet wachten... zucht...)

Foto's komen er zo snel mogelijk aan 8-)
 
Hey iedereen

Ff voorstellen: ben een maffe belg van 29 jaar en hoop tegen 4/06 men Z800E te kunnen ophalen bij de dealer. :]

- Groen/zwarte versie
- Volledige performance kit (gratis) (Akra-uitlaat, smokescreen, motorspoiler, etc)
- Alarm-installatie
- Gear indicator
- Verlagingskit (ben slechts 173cm)
- en ... de o-zo-lelijke motorvalblokken '(

Totaalpakket voor 8.500EUR en ondertussen krijg ik ook nog wat voor men oude Yamaha R125. :P

Topic hier van voor naar achter en terug gelezen (wat moet je anders als je nog zo lang moet wachten... zucht...)

Foto's komen er zo snel mogelijk aan 8-)

heyy :W ik zeg "goed beziggg" :]
maar verschrikkelijk dat je nog zo lang moet wachten |( succes en we zien de foto`s vanzelf *O*
 
joh :?
Waarom is t niet de motor voor jou dan als ik vragen mag


Ja waarom eigenlijk niet? heb het toch best naar mijn zin op dat ding (Alleen voor mijn plezier moet ik zeggen, geen woon/werk of wat dan ook)
 
Hey iedereen

Ff voorstellen: ben een maffe belg van 29 jaar en hoop tegen 4/06 men Z800E te kunnen ophalen bij de dealer. :]

- Groen/zwarte versie
- Volledige performance kit (gratis) (Akra-uitlaat, smokescreen, motorspoiler, etc)
- Alarm-installatie
- Gear indicator
- Verlagingskit (ben slechts 173cm)- en ... de o-zo-lelijke motorvalblokken '(

Totaalpakket voor 8.500EUR en ondertussen krijg ik ook nog wat voor men oude Yamaha R125. :P

Topic hier van voor naar achter en terug gelezen (wat moet je anders als je nog zo lang moet wachten... zucht...)

Foto's komen er zo snel mogelijk aan 8-)


Ik ook, maar gewoon met platte voetjes op de grond hoor
(enkel met een net nieuwe nog niet ingereden lederen broek is t wel wat lastiger)
 
joh :?
Waarom is t niet de motor voor jou dan als ik vragen mag


Ja waarom eigenlijk niet? heb het toch best naar mijn zin op dat ding (Alleen voor mijn plezier moet ik zeggen, geen woon/werk of wat dan ook)
joh :?
Waarom is t niet de motor voor jou dan als ik vragen mag


Ik rijd ook alleen fun ritjes geen woonwerk

Het is moeilijk uitleggen maar zal het proberen

Als je met de z800 rijd is die eigenlijk zo goed te rijden dat die je nooit zal verassen

Ik zoek meer een "hooligan" motor als je het zo mag noemen
En dan kan ik meteen wat cirquitdaagjes pakken
Heb 2 weken terug een aprilia tuono v4r gekocht denk dat dat mijn motor moet zijn

Maar nogmaals niks af te doen aan de z800
 
Gefeliciteerd! Wel een wereld van verschil.. van 11kW naar 83kW. Dat is een verschil van dag en nacht in het kwadraat!

de Z800E scheelt al weer wat KW's, maar toch van 11 naar 70 zal idd een hele aanpassing zijn.

Zonet de eerste lessen achter de rug *D

Van 13u tot 15u en van 15u30 tot 18u :] ... in de gietende, kletsende, natte regen :(
Had dan ook nog eens men lederen outfit aan dus die hangt mooi te drogen in de kelder zodat het niet helemaal naar de kl*ten is :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan