Kawasaki ZX-9R Ninja 1995 (ZX900B)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Leuke supersnelle Kawasaki ZX-9R. Motorisch loopt hij super. Net een onderhoudsbeurt gehad.

Vervangen:
- Olie (Motorex Topspeed 10w40)
- Oliefilter
- Luchtfilter
- Benzinefilter
- Bougie's
- Uitlaatpakkingen
- Balhoofdlager is vervangen

Banden zijn aan vervanging toe. Remblokken voor/achter prima, evenals ketting en tandwielen. Motor heeft een keer een schuiver gehad (vorige eigenaar) en is opnieuw gespoten (voorkuip+tank).

Merk: Kawasaki
Type: ZX9-R
Bouwjaar: 1995
Kleur: Candy wine red/grijs/zwart
Kilometerstand: 43.900 km
Opties: Kleine knipperlichten voor en achter (achter verwerkt in de kont), donkere Ermax ruit, Remus sportuitlaat met E-keur, achterspatbord

Vraagprijs: 2700 euro
Vaste prijs: 2500 euro

Telefoon of mail: 06 132 939 68 of sparxx (at) angelofmusic.nl

De foto's:

36698778kx0.jpg


46072480nj6.jpg


41196593bn6.jpg


58545878ri2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zie hierboven ;)

Ik vindt een twin veel lekkerder rijden dan een 4 inlijn. Met zo'n ding ga je al snel veel te hard :X Maargoed weet ik ook weer hoe dat is. En kan nu het geld goed gebruiken :o
 
Weet bijna wel zeker dat het eigenbouw dingen zijn.

Ze zaten er al op toen ik hem kocht. Plaatje kun je volgensmij wel goed zelf maken. Knipperlichten die ik er in heb zitten heb ik nog wel liggen. Voor zaten namelijk dezelfde knipperlichten, maar die heb ik veranderd omdat het er voorin niet zo mooi uitzag.
 
mooie betrouwbare motor, een leraar van me rijdt al dik 10 jaar op dezelfde ZX9R en daar staat al 80.000km op zonder ook maar 1 probleem !!!

succes met de verkoop !!
 
Is een eenmalig ritje op de Benelli inbegrepen bij de koop van de Kawa? Want dan is het voor mij het overwegen waard :+
 
Motor is verkocht!
Ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier en veel veilige km's!

Oh en dat 72Kw op kenteken. Het kan heel goed zijn dat hij geimporteerd is met een ristrictie in het blok en daarom 72Kw op kenteken staat. In Duitsland/Belgie is een < 100 pk machine veel goedkoper in de verzekering. En dat na de tijd de begrenzers eruit zijn gehaald.
 
Super bedankt!

Ik hoop ook op een hoop veilige km's! Tot nog toe bevalt de motor super!
Binnenkort even nieuwe voorwiellagers erin en misschien andere schijven.

Is het zeker dat de begrenzers eruit zijn dan?

Ik had dat ook al gehoord dat het in die landen veel duurder is in de verzekering met >100pk.

In ieder geval bedankt! En een hoop veilige km's op jou super mooie Benelli!!
Uiteraard ook veel rijplezier ;)..
 
Veel plezier ermee!

Meld je meteen even aan bij onze vrienden van het ZX9R topic ;)

PS. Van waar de gedachte van nieuwe wiellagers?
 
Ik ben de eerste dag dat iki de motor had gelijk naar een dealer in de buurt gegaan.
Vanwege de nieuwe banden die ik er gelijk onder had laten zetten.
Die vertelde mij dat de voorwiellagers hun langste tijd hebben gehad.
Als het voorwiel vrij loopt en dan draait terwijl ik het stuur vast heb, voel ik een lichte trilling in het stuur.

Ik meld me gelijk aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan