Kawasaki ZZR 600 (E-model) 1994, 93.000km, 750euro!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel85

MF veteraan
10 dec 2007
9.467
0
Baarn
Kawasaki ZZR 600 (E-model) 1994, 93.000km voor 900750euro!!


Deze motor is ongeveer 2.5jaar in mijn bezit. Tot op de dag van vandaag heb ik er altijd met veel plezier op gereden, maar vind het nu tijd voor iets nieuws.


De motor heeft helaas redelijk wat optische schade. Dit komt omdat de motor ruim 1.5jaar geleden met 10km/u is omgevallen in het gras en daarbij vrijwel alle rechter kuipdelen (incl ruitje) gebroken heeft. Omdat de motor motorisch nog in perfecte staat was, maar ik niet het geld (ervoor) over had om alle kuipen te vervangen heb ik besloten om ze deels op de knappen en het geld te investeren in het (toekomstige) nodige onderhoud.


Staat van onderhoud:
- Voorpoten gereviseerd; nieuwe sealings en olie (5000km geleden)
- Prima voor en achterband.
- RVS uitlaatbochten (6000km oud)
- Tweedehands WP achterveer (6000km geleden gemonteerd)
- Koppelings platen vervangen (7000km geleden)
- Remklauwen voorrem gereviseerd (7000km geleden)
- Kettingset en tandwielen vervangen (10000km geleden)


Helaas zit er in de nieuwe RVS uitlaatbochten een "rammel". Dit zit in de "collector" onderaan waar de 4pijpen samenkomen en verder gaan als 2. Heb onder garantie een nieuwe set RVS bochten gehad. Deze deden het de eerste 5000km goed, maar begonnen helaas daarna ook weer te rammelen. Het kan geen kwaad, maar wel zo netjes om te melden. Je krijgt de andere set RVS bochten er ook bij. Met een beetje handigheid moet de rammel weg te halen zijn en heb je twee mooie RVS bochten!


De motor is ook voorzien van een kleiner voortandwiel. Dit zorgt ervoor dat hij wat lekkerder optrekt. Uiteraard krijg je het origineel, 4000km gebruikt, er bij.

Deze motor is ideaal geschikt voor woon-werk, "pekel"-fiets of voor gewoon lekker (sportief) touren...



Rechterkant van de motor
full


Beschadiging buitenkant spiegels
1024p1010580.jpg


Ruitje in 2-en, beschadiging buitenkant spiegels, bevestiging rechter knipperlicht voor gebroken
1024p1010581.jpg


Ruitje in 2-en, kuip gebroken bij ophanging rechter spiegel
1024p1010582.jpg


Zijkuipdeel sluit niet helemaal goed aan, ophanging rechter voor knipperlicht gebroken, kuipdeel ophanging rechter spiegel gebroken.
1024p1010584.jpg


93.115km (and counting), rechter hoekje afgebroken binnenkuip.
1024p1010587.jpg


Barst in kuipdeel.
1024p1010588.jpg





Zoals eerder vermeld en zichtbaar op de foto's is er redelijk wat optische schade, maar daar is de prijs ook naar :Y Vrijwel alle schade is door die ene val gekomen en rij daar dus ook al 1.5jaar mee rond "zonder problemen" :]


Voor meer informatie of foto's kan je mij een mailtje of PB sturen.


Groetjes,

Michiel





Owja... sturen dat ie doet :] Foto is van afgelopen Juli in Italië *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Ondanks de schoonheidsfoutjes een betrouwbare fiets, die altijd met liefde verzorgd is! :Y

Succes met de verkoop! :j
 
Succes met de verkoop Chiel....

En voor de koper... Hij heeft altijd binnen gestaan en is bereden zoals een oud vrouwtje zou doen *D
 
Leuke motor voor weinig. Bereden door een natte krant en schaamranden van 5 cm



*nee, d'r komt geen smiley hier*







toch wel :P :+
 
Laatst bewerkt:
Als ik t geld en de ruimte had, had ik er een streetfighter-project van gemaakt! Schopje..
Maak ik het iets makkelijker voor je...

Als jij zorgt dat je het geld hebt, of iets dat in de buurt komt... dan mag hij hier nog zolang binnen blijven staan totdat jij ruimte hebt :P



O-)
 
Vast iemand die ik hiermee blij kan maken toch? Over de prijs kunnen we het wel hebben ;)
 
geestig, redelijk offtopic, maar ik heet ook michiel en rijd ook zzr600 :)

succes met de verkoop, ik vind de zzr600 echt een topmotor.
 
Laatst bewerkt:
De motor heeft een andere voor en achterband gekregen. Heb namelijk zelf een andere motor en heb de bandjes gewisseld.


andere voorband
full


andere achterband + ophanging rechter achterlicht gelijmd (ducktape vrij ;)
full


ophanging rechterknipperlicht gelijmd; ducktapevrij ;)
full





Nieuwe prijs; 750euro!!!
 
'Kawasaki ZZR 600 (E-model) 1994, 93.000km, 900euro!!' > 'Kawasaki ZZR 600 (E-model) 1994, 93.000km, 750euro!!'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan