Kawaski ER-6F Ebony met ABS

Paul Hewson

MF veteraan
26 okt 2004
11.739
256
Goor
Wegens aanschaf andere motor te koop aangeboden.

Km-stand: 18.000 km
Bouwjaar: oktober 2006
Kleur: Zwart/rood (Ebony)
Garantie: tot oktober 2010

Accesoires (allemaal origineel Kawasaki):
1. ABS
2. U-beugel slot welk onder de zitting past
3. Kleine knipperlichten achter (origineel in mijn bezit)
4. Verkorte kentekenplaat (origineel in mijn bezit)
5. Resevoirafdekking, geanodiseerde, geborstelde legering met laser gegraveerd Kawasaki-logo
6. Spiegelverlengers, zonder deze zie vrij weinig in de spiegels behalve je eigen ellebogen.

De motor is door de dealer onderhouden, rekeningen zijn hiervan ter inzage. Bij de 12.000 km beurt zijn er nieuwe BT-021 banden onder gekomen.

Ik heb geen foto van me eigen motor :X dus heb ik maar even een plaatje geleend van de Kawasaki site.

er6f2tz9.jpg


er6f1si2.jpg



Damn, prijs vergeten te vermelden. €. 5.500,- omdat we MF'ers onder elkaar zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Succes met verkopen ;). Goed gebruikt in elk geval voor een motor van nog geen jaar oud :Y.


Enneuh, wel even foto's maken he O-)
 
Je kon 2 jaar garantie bij kopen voor 250 euro. Vond ik wel de moeite waard dus vandaar de 4 jaar garantie.
controleer dan wel even of die extra garantie niet vervalt, omdat deze bijv. alleen voor eerste eigenaar geldt .... (en is het garantie vanuit kawasaki of vanuit de dealer ?)

Verder succes met de verkoop *O*
 
Laatst bewerkt:
controleer dan wel even of die extra garantie niet vervalt, omdat deze bijv. alleen voor eerste eigenaar geldt .... (en is het garantie vanuit kawasaki of vanuit de dealer ?)

Verder succes met de verkoop *O*

Garantie is vanuit Kawasaki. Zal het controleren, bedankt voor de tip :)
 
Durf 't bijna niet te vragen, maar verkoop je de knippers en de kentekenplaathouder ook los?
bloos.gif


De rest heb ik al :P maar dan naakt
evilgrin0039.gif
 
Mocht toevallig een koper zijn die ze er niet op wil hebben kan het vanzelfsprekend maar vooralsnog dus niet. Zal je ff noteren voor het geval dat.
thumbsup.gif

Ik ga er even vanuit dat een dergelijke koper niet bestaat, maar in ieder geval bedankt voor 't noteren. Mocht het zover komen dat je mij ermee kan verblijden, mail staat in mijn profiel :)

Succes met de verkoop 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan