Keihin FCR 41 Flatslides, zo goed als nieuw

roelfie

MF'er
11 okt 2008
91
0
Groningen
titel zegt genoeg, mensen die hier naar kijken weten waar ik over heb, worden gebruikt in de racerij en dragraces, wegens verandereing projekt te verkopen,nieuwprijs rond 1300 euro, graag serieus bod, passen in principe op alle motoren, ZXR, CBR, Fireblade enz, krijg geen foto er op, kan wel foto mailen,

mvg Roelf
 
hoi in principe kan dit op elke motor, ook op injektie alleen dan vervalt injektie en moet je de software aanpassen, zijn lui die dit heben op suzuki gsxr1000 K modellen, met deze carbs krijg je veel explosiever gas respons
 
hoi in principe kan dit op elke motor, ook op injektie alleen dan vervalt injektie en moet je de software aanpassen, zijn lui die dit heben op suzuki gsxr1000 K modellen, met deze carbs krijg je veel explosiever gas respons
Ja schijnen ze idd beter op te lopen.
 
ja schijnt op de gixxer 1000 wereld van verschil te zijn, powerband word geheel anders gezet, en mogelijk heid om met open filters te rijden, dit geeft super aanzuiggeluid
 
krijg het idee dat het geen 'horizontale' zijn .

Als TS er ff een piccie bij doet ;)


van welke fiets komen ze ????
 
nee klopt, alleen de carbs kunnen opnieuw gespaced worden, en zijn wel degelijk horizontale carbs, ze komen van een honda, geloof een fireblade of een cbr 1000
 
nee klopt, alleen de carbs kunnen opnieuw gespaced worden, en zijn wel degelijk horizontale carbs, ze komen van een honda, geloof een fireblade of een cbr 1000


stuur mij die foto maar ff , knal ik er wel ff op hiero

wel een foto van de zijkant !!!!!
 
20040621170653-0.jpg


? :?
 
Das een mooie prijs!Heb toevallig een echt horizontaal CR39mm setje aangeschaft.
Succes met de verkoop!(Zal wel lukken voor die prijs ;) )
 
Weet ik nog niet,moet de het spul nog aansluiten zoals je ziet.Heb eerst de spacing veranderd en de inlaatrubbers.Wacht nog op korte open kelkjes. O-)

Maar vond ze zo lekker die dingen,denk die moeten er achter!Eerst voor het optische. :Y
 
Laatst bewerkt:
hoi heb ze inmiddels verkocht, waren wel de horizontale, kan ik nu een zx9r blok halen voor onder mijn zxr, leuk projektje, daar ook flatslides achter!
 
Gefeliciteerd!Verbaast mij niks voor die prijs! *O*
Fighter Henk heeft een mooie deal dacht ik. O-) (Of toch iemand anders?Ach,gaat mij ook geen zak aan :+ )
 
Gefeliciteerd!Verbaast mij niks voor die prijs! *O*
Fighter Henk heeft een mooie deal dacht ik. O-) (Of toch iemand anders?Ach,gaat mij ook geen zak aan :+ )


Nee hoor , de info die TS verschaft :? nog steeds niet bekend waar ze vanaf komen ............................ :N :N


zou er toch nog graag een piccie van zien :Y :Y
 
Nee hoor , de info die TS verschaft :? nog steeds niet bekend waar ze vanaf komen ............................ :N :N


zou er toch nog graag een piccie van zien :Y :Y

Welk een beetje vaag ja. ;)
Nou dan moet je het maar doen met een paar ordinaire 38 gsxrw carbs. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan