kenteken eigenbouw

Je kunt idd wel losse kentekens krijgen, maar die kosten je ook al snel een 3.5 rooitjes ofzo (zeker bij Keetels). En het probleem met een dergelijke 'constructie' is dat je kenteken niet met je motor overeen komt. Heb je bv een '76-er flh op kenteken terwijl je op een evo-fxr ofzo rijdt. Op zich geen probleem, tot je een ongeluk krijgt.

Die motor van de advertentie via de rdw op kenteken krijgen wordt ook een crime (vanwege bovengenoemde redenen). En ik vind hem ook nogal aan de prijs wat dat betreft. En verschrikkelijk om te zien, maar dat is persoonlijk natuurlijk

Volgens mij bun je beter op zoek gaan naar een motor mèt papieren...


dat is waar... kenteken scheen 2200e te zijn, maar dat is ook maar viavia gehoord. Op zich vind ik 5500 euro voor een dergelijke fiets niet slecht, het is niet veel te veel ofzo.
Het uiterlijk is inderdaad persoonlijk ;) voor mij voldoet deze motor al behoorlijk aan mijn persoonlijke voorkeur (al had ik graag een beltdrive gezien ipv ketting), terwijl velen hier meer voor oldskool stijl gaan. Allebei meine Meinung nach niets mis mee :)
 
...maar dat is ook maar viavia gehoord. ..... voor mij voldoet deze motor al behoorlijk aan mijn persoonlijke voorkeur (al had ik graag een beltdrive gezien ipv ketting)......

De broertjes wisten het al:

full


Pielkmans, ik zou me eerst maar even echt goed laten voorlichten en informeren wat voor kosten er nu daadwerkelijk achteraan komen, en dán pas (quote:)" ...echt goed geld uitgeven". Kijk bevoorbeeld eens óf je eigenlijk wel aan een passend kenteken kunt komen...
Die €5500,- is idd niet echt veel geld voor een HD, maar voorlopig is dit alleen nog maar een hoop onderdelen. Als er nog een ruggie of 3 achteraan komt, en je het dan nog niet echt wat je wil, is het opeens toch een behoorlijk bedrag.

En bedenk ook, de huidige eigenaar kan natuurlijk dezelfde move uithalen als wat jij wil; een kenteken 'erbij' kopen............ waarom zou'ie dat niet doen, denk je?

 
De broertjes wisten het al:

[afbeelding]

Pielkmans, ik zou me eerst maar even echt goed laten voorlichten en informeren wat voor kosten er nu daadwerkelijk achteraan komen, en dán pas (quote:)" ...echt goed geld uitgeven". Kijk bevoorbeeld eens óf je eigenlijk wel aan een passend kenteken kunt komen...
Die €5500,- is idd niet echt veel geld voor een HD, maar voorlopig is dit alleen nog maar een hoop onderdelen. Als er nog een ruggie of 3 achteraan komt, en je het dan nog niet echt wat je wil, is het opeens toch een behoorlijk bedrag.

~En bedenk ook, de huidige eigenaar kan natuurlijk dezelfde move uithalen als wat jij wil; een kenteken 'erbij' kopen............ waarom zou'ie dat niet doen, denk je?~
~dat heb ik me ook al afgevraagd~



de Everly Brothers zijn de bom! Geniaal die lui. Voor mijn tijd, maar compleet grijs gedraaid! Kende hun lyrics redelijk goed :)

Tsja ik moet gewoon even kijken. Vrijdag heb ik een afspraak en kan ik komen kijken, ik ga gewoon eens zien wat het is. En morgen ga ik de nodige mensen langsbellen over kosten, mogelijkheden, etc. Het mooiste zou zijn een 1994/1995 Softailframe met kenteken, als dat nou 1500 euro ofzo kost, hou je de kosten alsnog binnen de perken. Dus maar eens zien wat er te doen is!

Hij voldoet op dit moment wel 99% precies aan wat ik zoek, op de kettingaandrijving na, maar dat is altijd wel op te lossen, in korte of langere tijd.

@ Geronimo; zoiets inderdaad, bedankt voor de tip! Ik ga eerst eens kijken vrijdag of het wat is, daarna zien we wel verder :) voor dit bedrag is hij in onderdelen zijn geld ook waard (hoewel ik hem liever gewoon af wil maken!) dus ik hoef me er denk ik niet druk om te maken of het zijn geld wel waard is.
 
Laatst bewerkt:
Veel succes ermee harleypielk! Erg stoer, hoop voor je dat het wat is. En anders kan je altijd nog gaan brommer rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
hmmm ziet er best aardig uit.... maar waarom hij dan niet op kenteken is gegaan, blijft me verbazen... nja we'll see!
full


wel saillant detail die Amerikaanse schroevendraaier op de achtergrond ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook wel iets anders dan op de foto in de advertentie he...?
En je moet em zelf nog afbouwen ook als ik het zo bekijk.
 
Laatst bewerkt:
Is een leuk ding.
Alleen jammer dat het zo'n 13 in een dozijn geval is.


tsja, dat is toch gewoon een kwestie van smaak en tijdgeest, ik vind het wel tof. Toch gewoon een moderne motor :)

Ook wel iets anders dan op de foto in de advertentie he...?
En je moet em zelf nog afbouwen ook als ik het zo bekijk.


de foto was van voor hij hem uit elkaar haalde, dat vertelde hij meteen al, dat er wel wat dingen veranderd waren. Afbouwen vind ik niet erg, heb toch nog 4 maanden tot mijn zwaar ingaat. En als ik iets met kentekens moet gaan doen, moet de boel toch uit elkaar. Wat dat betreft maakt het niet veel uit :) zoals al eerder gezegd, ik ga gewoon kijken en de boel goed inspecteren, even proberen niet verliefd te zijn en gewoon objectief te kijken :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wil er mee zeggen dat je dit soort fietsen bij veel bouwers voorbij ziet komen.
Alle hedendaagse "custombouwers" bouwen zo'n "geshaved" motorverhicle.
Brede achterband, stretch/druppeltank enz.
De zgn "oldschool" zie nagenoeg niet.
Althans, niet hier.
Maar daarom blijft nog wel een mooie bike.
 
Ik wil er mee zeggen dat je dit soort fietsen bij veel bouwers voorbij ziet komen.
Alle hedendaagse "custombouwers" bouwen zo'n "geshaved" motorverhicle.
Brede achterband, stretch/druppeltank enz.
De zgn "oldschool" zie nagenoeg niet.
Althans, niet hier.
Maar daarom blijft nog wel een mooie bike.


daar heb je gelijk in :Y hij is wel contemporain, vind ik wel een pre :)
 
deze wordt het waarschijnlijk niet. Ik heb zo goed als een FXR op kenteken gekocht. Reeds verbouwd èn geen gezeur met kenteken. Extremer verbouwen of terug naar origineel kan altijd nog ;)
 
fxr rules......dus veel plezier ermee..... kijk anders maar eens op internet wat Jason pullen ermee kan naast zijn sportstert dan. Hoe hij weg trekt op een fxr is hummeldesjit!

home
 
Terug
Bovenaan Onderaan