kleuren rijnummers en ondergronden 2011

RichardB

Die hard MF'er
17 mrt 2003
447
0
Voor wie het nog niet gelezen had:

Honda Moriwaki GP3 Junior Cup – witte ondergrond met zwarte cijfers
Talent Cup 600 – rode ondergrond met gele cijfers
SuperCup 600 – witte ondergrond met blauwe cijfers
SuperCup 1000 – witte ondergrond met zwarte cijfers

Net vorige week mijn kuipen terug gehad van de spuiter, met mooie rode gepoten ondergrond voor mijn rijnummers, krijg ik gister deze mail.
Of je ff alles weer terugbrengt naar de spuiter voor nog maar een laklaag :X
Mooi op tijd weer, ze hadden gerust een maand of twee eerder dat mailtje mogen sturen :z
 
Nee niet nieuw, maar dacht dit jaar s mooi op tijd de boel voor elkaar te hebben :?
 
Ik vraag me af wie dit soort regels verzint... Gewoon lekker alles hetzelfde laten, net zo gemakkelijk voor iedereen :Y
 
Op de site staat dat sommige cup 1000 rijders dit hebben aangevraagd ivm de ONK SBK, nu zijn die kleuren gelijk en hoeven hun niet meer te klooien met stickers als ze een onk mee doen maar nu moet iedereen uit de cup 1000 even klooien met stickers _O-
 
ik snap het wel, de KNMV verdient meer aan rijders die Cup en 3 of 4 ONK meerijden, de KNMV is dol op geld dus wie het meeste meebrengt mag het bepalen :r
 
Maar wanneer zijn de kleuren in het DSBK veranderd dan? Toen ik eind 2006 de motor van Hoegee overnam heb ik het direct na de laatste race meegenomen en zaten er gewoon rode vlakken en witte nummers op.
 
full
 
Motodesign gemailed en die komt met een mooi pakketje voor stickers en ondergrond voor weinig :Y
 
ja even gekeken maar zag wel dat de cijfers van motodesign maar 14,5cm hoog zijn en
je moet dit jaar 16cm aan de voorzijde hebben!!!
dus das dan weer een beetje jammer
 
16 cm hoog (en 8cm breed met 2,5 cm lijndikte EN 15mm tussenruimte )
kan ik niet eens kwijt op de R6.
Die neus is er gewoon te klein voor.

Rijd al 4 jaar met duidelijke maar kleinere ( 12 cm) en heb er nog geen verkeerde opmerking over gehad.
Hoop dat ze dat in 2011 ook niet gaan doen. WANT HET PAST GEWOON NIET!

reglementen dienen ook naast de realiteit gelegd te worden. Oude teksten en tekeningen uit 1967 aanpassen kan ook geen kwaad. ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij krijg ik hetzelfde probleem Martin, als ik mijn kuipen (weer) terug heb van de spuiter moet ik ook maar s meten, zijn wel koeie cijfers zo. :?
 
Zijn er eigenlijk nog eisen vwb het lettertype dat je mag gebruiken voor de nummers?
Wat voor mij duidelijk genoeg is voor een ander (keurmeester) misschien niet?
 
ja die zijn er
De volgende lettertypen zijn volgens het reglement toegestaan: Futura Heavy, Futura Heavy Italicy, Univers Bold, Univers Bold Italic, Oliver Med., Oliver Med. Italic, Franklin Gothic, Franklin Gothic Italic
 
let op dat bij een 1 er geen "neus" aan de 1 mag zitten. ( links bovenaan de 1 de uitstulping dus.)

Ondanks dat in het reglement een bepaald lettertype wél is toegestaan waar die neus aan zat, mocht ik er niet de baan mee op.
Moest dat stukje er weer afsnijden..... en dan houd je een niet rechte 1 over.

Ga op zeker en neem een rechte streep als 1.
 
|( Waar ze zich allemaal niet druk om maken bij die technische controle. Ze vonden zeker dat die 1 teveel op een 9 leek _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan