Knipperlichten branden ipv knipperen..

MichelEverts

Rookie
10 jan 2023
25
7
Goedenavond,

Ik heb een kawasaki ltd 450 uit 1985 gekocht met led knipperlichten. Deze branden ipv knipperen. Iemand tips hoe ik deze knipperend krijg? (Heb nog een nieuwe led relais liggen)

(Heb de site al doorzocht maar kon niet hetzelfde probleem vinden)

Alvast bedankt! Gr. Michel
 
je hebt de oplossing al klaar liggen. ouderwets relais werkt niet met LED knippers.
Goedenavond,

Ik heb een kawasaki ltd 450 uit 1985 gekocht met led knipperlichten. Deze branden ipv knipperen. Iemand tips hoe ik deze knipperend krijg? (Heb nog een nieuwe led relais liggen)

(Heb de site al doorzocht maar kon niet hetzelfde probleem vinden)

Alvast bedankt! Gr. Michel
 
Een nieuw relais is niet genoeg. Ik verwacht dat je ook 1 verklikkerlampje hebt ipv 2. Met ledlichten loopt de stroom dan door het verklikkerlampje naar de andere kant van het circuit, waardoor alle 4 de knippers gaan branden of (met een LED relais) alle 4 de knippers gaan knipperen.

Je moet je verklikkerlampje ook anders aansluiten. 1 kant moet naar de aarde en de andere kant moet op beide plusdraden van de knippercircuits met een diode ertussen zodat de stroom op het circuit blijft. Als niemand anders met een plaatje komt zal ik morgen even kijken of ik het ergens uitgetekend kan vinden.

Edit - plaatje gevonden
1680034046712.png
 

Bijlagen

  • 1680034043902.png
    1680034043902.png
    12,1 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan